Operațiunea DIICOT și începutul unei noi perioade de prigoană.

Cei care vor mărturisi până la capăt vor fi prigoniți. Dar să avem grijă să luptăm cu toate rătăcirile și să nu credem toți amăgitorii.

Iată cum stau lucrurile:

Mai multe persoane au fost chemate la DIICOT sub pretextul сă sunt formatori de opinie pe rețelele de socializare, deoarece au protestat împotriva ecumenismului, împotriva primirii ereticului papă Francisc și înaintemergător al antihristului, pentru că au vrut să-și apere țara care este vândută de politicieni și de ierarhi.

(Vineri) pe la ora 15.00, când Papa trebuia să îşi facă o primă apariţie publică, la Dealul Patriarhiei, militanţi cunoscuţi pentru viziunile lor naţionaliste erau convocaţi la Biroul de Crimă Organizată.

Printre cei convocaţi de DIICOT au fost: Cătălin Berenghi, Calin Marincus, Marian Motocu, Gabriel Apreutesei, Bacosca Iustina şi încă câțiva. Celor ce s-au prezentat li s-a vorbit de un dosar ce ar fi în curs de „alcătuire”, care ar urma să vizeze mai multe persoane din lumea naţionalistă. Sus-numiții au fost chestionaţi despre mai multe aspecte; inclusiv despre legăturile pe care le au cu alţi patrioţi şi dacă sunt sau nu dispuşi să comită acţiuni violente. Au dat declarații și au fost supus unui fel de interogatoriu. https://razboiulinformational.ro/site/2019/06/vizita-papei-francis-in-romania/

Bacosca Antoanela Iustina

3 iunie la 18:12 · 

Vineri, 31. 05.2019, ora 15.00 am fost chemata la DIICOT -Sectia de Combatere a Infractiunilor de Terorism si a Criminalitatii Informatice, pentru a fi anchetata de doi chestori, deoarece L-am marturisit pe Hristos si am postat aici, pe fb,. ca papa este eretic.

Slava Lui Dumnezeu pentru toate. !

Iată și câteva comentarii de la această postare:

Aura Buiac Și cum s-a finalizat întâlnirea ?

Sfintele Canoane spun că rugăciunea ortodocșilor cu eretici și alte religii este erezie. Erezia înseamnă căderea din credință, vânzarea lui Iisus Hristos. Iar dacă l-ai vândut pe Iisus Hristos, ți-ai vândut sufletul și trăiești degeaba pe pământ. Intimidările nu înseamnă nimic pentru un creștin dreptslăvitor, pentru că dacă n-am lupta pentru credința în Hristos, acest lucru ar fi o trădare. Iar eventualele munci la care va fi supus un creștin ortodox, temniță, tortură, sau chiar moarte (cum au suferit și Sfinții Închisorilor) nu vor fi pentru altceva decât pentru mântuirea veșnică a sufletului. Însă trebuie să luptăm pentru toți frații noștri de la primul până la ultimul. Pentru apărarea familiei, pentru copii, pentru țară. E nevoie să lupți, să te jertfești, să îți iei Crucea. Unii își vând, alții nu își vând credința și neamul.

Citiți și:

Pentru oricine are indoieli: Noi cinstim pe Sfinții Închisorilor

Dintre români, din păcate, cei care iau atitudine sunt o minoritate. Din păcate cei mai mulți dintre noi se limitează doar să se informeze ei înșiși, dar nu iau atitudine pentru a mărturisi credința în fața cotropitorilor eretici și globaliști pentru a-și ajuta frații. Din păcate mulți doar bravează, spun cu gura, dar nu dau dovadă și de fapte…

Au existat perioade, când, de-a lungul timpului, sub conducerea binecredincioșilor voievozi Ștefan cel Mare sau Mihai Viteazul, românii au fost buni creștini, buni slujitori ai lui Dumnezeu și adevărați luptătorI.

Dacă acum cei de la DIICOT au ridicat pe cineva, în curând s-ar putea să ridice și pe alții, poate chiar dintre preoții îngrădiți de erezie și frați apropiați care mărturisesc și poate vor fii în pericol de a nu mai reveni acasă. Dar dacă acum nu ne pasă și nu luăm atitudine, ce vom face când vor veni după noi autoritățile instigate de stăpânire și de pseudo-ierarhii trădători?

Vom mai avea putere să facem ceva atunci dacă acum nu mărturisim și nu luăm atitudine?

Așa că orice vânzare se numește a nu lua atitudine.

Tot ceea ce facem, suntem datori să facem pentru mântuirea sufletelor noastre. Dar dacă mărturisitorii ar fi mai mulți, vrăjmașii nu vor putea birui, cum nu i-au biruit păgânii pe creștinii din vremea Patriarhului Serghie care i-au cântat PreaSfintei Născătoare de Dumnezeu Acatistul Buneivestiri sau cum nu i-au biruit turcii pe Binecredinciosul voievod Ștefan cel Mare și Sfânt împreună cu oștirea dreptslăvitoare. Dumnezeu ar mai da vreme de pocăință acestei țări, dar prin nepocăință și nemărturisire grăbim sfârșitul. Iar dacă vor fi puțini cei care vor mărturisi și vor lupta până la capăt, acei puțini care vor răbda până la sfârșit își vor câștiga mântuirea veșnică.

Cum trebuie să aibe loc mărturisirea ne învață Sfântul Apostol Pavel la I Corinteni, capitolul 13:

  1. De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.
  2. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
  3. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.
  4. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.
  5. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
  6. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.
  7. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.
  8. Dragostea nu cade niciodată.

Iar Sfântul Simeon Noul Teolog explică:

Așadar, arată din acestea că cel ce vorbește în limbi se poate să se laude, cel ce proorocește să se trufească, cel ce are credință și face minuni să se înalțe, cel milostiv să-și adune slava de la cei miluiți și cel ce aleargă la mucenicie să cugete cu mândrie.

Și, de vreme ce a închis cuvântul cu expresia: „Dragostea nu cade niciodată”, a indicat smerita cugetare ca rădăcină a dragostei, pentru că nu are de unde să cadă rădăcina, fiind mereu ținută în adâncul pământului. Așa încât cel ce pare că are dragoste, dar nu rabdă îndelung, nu este binevoitor, ci este pizmaș, lăudându-se, trufindu-se și purtându-se cu necuviință, caută ale sale, se întărâtă, socotește răul, se bucură de nedreptate, se întristează de adevăr, nu suferă toate, nu crede toate, nu nădăjduiește toate, nu rabdă toate, [acesta] nu are dragoste, minte.

Sfântul Simeon Noul Teolog – 24 de cuvinte despre viața duhovnicească, Cuvântul 8

Controverse și întrebări legate de operațiunea DIICOT:

Totul pare a fi „un joc operativ” cu scopul de a îi intimida pe sus-numiții, dar şi pe camarazii lor, cărora aceştia s-au plâns, să stea cuminţi de „vizita papei”. Aici avem dovada clară că „operaţiunile” sunt conduse din afara ţării, după percepte şi gândire vestică. Acolo, în Germania, Austria şi Statele Unite, autorităţile se confruntă cu acţiuni de amploare ale extremei drepte. Orice funcţionar din Ministerul de Interne din România ar trebui să ştie că la noi nu exista aşa ceva. Cine voia să facă ceva de vizită Papei Francisc? Tot discursul anti-nationalist pare a fi tradus dintr-o limbă străină şi livrat opiniei publice româneşti. https://razboiulinformational.ro/site/2019/06/vizita-papei-francis-in-romania/

În al doilea rând, mulți dintre cei anchetați au anumite scăpări și nu sunt în regulă cu toate din punct de vedere al credinței. Aceste probleme ar fi: cinstirea unor așa-zisi Sfinți, promovarea unor lucrări de artă făcute de sculptori masoni, deținerea unor restaurante cu simboluri păgâne orientale, practicarea unor meserii precum antrenamentul de box (Sfinții Părinți interzic competițiile sportive sub forma unor întreceri publice ce adună pe toată lumea ca la spectacol și îi fac pe oameni să îi cinstească pe sportivi ca pe niște idoli umaniști) sau chiar neîngrădirea de erezie, nepăsarea față de participarea după posibilități la Sfintele Taine și altele.

Cu toții căutăm să rupem lanțurile robiei și ale minciunii sub care am fost robiți de demoni, deci important e să ne pocăim și să cunoaștem ce înșelări ne stăpânesc și să fim 100 % cu Hristos! Să nu osândim fără cruțare deci, dar să mustrăm cu blândețe când e cazul și să povățuim pe aproapele dacă se află în înșelare și să nu fim nepăsători fata de căderile celor din jur:

„Trebuie să nu mustrăm, nici să întristăm, ci să povățuim, nu să învinuim, ci să sfătuim – spune Sfântul Ioan Gură de Aur – nu cu mândrie să ne năpustim asupra cuiva, ci cu dragoste să îndreptăm, pentru că nu aproapele nostru, ci chiar noi înșine vom fi dați la pedeapsa cea mai lipsită de îndurare, dacă nu vom avea milă de el.”

Citiți și:

Abuzurile din ce in ce mai grave ale politiei se intensifica

Prigoana este aproape: Se pun bazele unei dictaturi teribile a controlului total

Simona Halep practica yoga

Să nu fim nepăsători în fața păgânizării României. Marea Moschee din Bucureşti nu se mai construieşte, dar lupta împotriva închinării la idoli trebuie să continue

Probleme cu autoritățile și minciuno-ierarhul Teofan au avut și credincioșii care au protestat în ziua venirii papei la Iași:

Acest articol a fost publicat în Evenimente cotidiene importante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Operațiunea DIICOT și începutul unei noi perioade de prigoană.

  1. roman zice:

    Tinere, TU SI POPII care o trage-ti cu…teoria caderii automate din Har…sunteti intr-o GRAVA eroare.Nu a zis nimeni de asa ceva .Nu crede nimeni in asa ceva ,doar PAPII si aia NU-s botezati.De ce nu au Sfinte Taine si de ce nu mai au Har ecumenistii?Fiindca prin SINOD TALHARESC ei au impartasit/introdus in Biserica/CRED in eresul numit ECUMENISM si in ,,dogmele” scrise si parafate de ereticii ecumenisti=vladicele lor.Din cauza ca STARUIE in EREZIE ,acesti eretici singuri au ales sa fie in AFARA Bisericii lui Hristos,fiindca Biserica cea Una este ….FARA PATA SI ZBARCITURA…o spune Sf Ap Pavel in Efeseni si nu euTU si popii de azi spun INVERS …in Biserica sunt madulare bolnave,pana la sinodiceasca cercetare…FALS .Ecumenistii sunt 99% dintre clericii romani ,deci Biserica e un CADAVRU ,dupa mintea inselata a popilor cu…sinodiceasca cercetare…Ce nu intelegi tu si cei ca tine este ca un ERETIC NU a fost,nu este si NICIODATA nu va fi in Biserica daca nu se va pocai,lepada de eres si va da anatema eresul sau ptr a reveni in Biserica cea Una-asa invata Sfintii Parinti,care au vorbit/scris in CARTI despre erezii.Din cauza ca ei sunt ERETICI=ecumenisti si fiindca TOTI Sfintii spun ca ereticii nu sunt in Biserica,ci INAFARA ei…Ereziile nu sînt Biserica si nici nu pot fi Biserica…Sf Iustin Popovici ,de aia nu au Har sa sfinteasca Tainele.Fiindca inafara Bisericii celei Una NU SUNT TAINE.REPET Sf Nicodim Aghioritul spune ADEVARAT ca trebuie pe eretici sa-i cateriseasca ,sa-i anatematiseasca SINODUL CELOR VII,dar acolo acest Sfanat Parinte NU spune ca ERETICII PANA LA SINODICEASCA CERCETARE (care poate sa se faca si peste o suta de ani sau niciodata)SUNT BISERICA CEA UNA SI AU SFINTE TAINE…..Doamne Iarta-ma ca hulesc…Voi nu intelegeti ca ce e Sfant, e pur,e curat ca lacrima si mai mult, e Dumnezeiesc si asta e Biserica lui Hristos,e Insusi Trupul Sau,iar Trupul Sau e SFANT ,FARA DE PACAT SI NU…UN MADULAR BOLNAV…. asa cum HULITI voi azi.Bine ar mai face popii astia de azi daca ar TACEA macar si nu ar mai ,,invata”…. BASME.Iarta-ma!

    Apreciază

  2. Mike Sutton zice:

    „pericolul teoriei caderii automate din Har ” ?! Cadere automata ?! Nu este o cadere automata din Har a clericului care devine eretic, ci pur si simplu in momentul schimbari credintei in Adevar pe credinta in minciuna, Dumnezeu NU mai trimite Harul Sau ! Limpede ca lumina zilei. Ereticii nu „cad din Har”, ei renunta la Har, in momentul in care cred in minciuna si renunta la credinta in Adevar ! a spune ca ereticii au Har, este blasfemie impotriva Duhului Sfant !!!!!!!!

    Apreciază

    • roman și Mike Sutton ereticii nu pot face nimic în Biserică, sinodul făcut de ei e tâlhăresc și fără valoare în Ortodoxie. Doar un Sinod Ortodox poate pune in lucrare ceva și are datoria de a îndepărta acei eretici prin sinodiceasca cercetare care poate fi făcută doar de ortodocși. Judecata sinodala aparține celor ortodocși. Și să nu uităm că Tainele pot fi și spre osândă, cum spunem in rugăciunile înainte de Sfânta Împărtășanie.

      Apreciază

      • roman zice:

        Tinere tu spui….ereticii nu pot face nimic în Biserică….Doar un Sinod Ortodox poate pune in lucrare ceva și are datoria de a îndepărta acei eretici ……… Judecata sinodala aparține celor ortodocși. …Tainele pot fi și spre osândă…..ESTE FALS si HULITI pe Duhul Sfant cu invataturile astea NOI,ele se numesc de catre Duhul Sfant -BASME….Căci va veni o vreme când nu vor mai suferi învăţătura sănătoasă, ci – dornici să-şi desfăteze auzul – îşi vor grămădi învăţători după poftele lor,…..Şi îşi vor întoarce auzul de la adevăr şi se vor abate către basme…Timotei 2,cap 4…….DIN CE SPUI tu aici rezulta ca: 1. ERETICII sunt IN Biserica cea Una ,deci nu in noua biserica=biserica ecumenista romana(post creta 16) si acolo raman pana la …sinodiceasca cercetare….care doar atunci ereticii sunt taiati de Biserica cea Una prin Sinodul Ortodox.Asta este HULA impotriva Duhului Sfant,care zice ca …Biserica e FARA PATA SI ZBARCITURA….Efeseni,cap 5….DIN CE SPUI TU REZULTA SI/ ORI…2.Fiindca ereticii sunt in Biserica cea Una ,pana la sinodiceasca cercetare,inseamna ca Biserica cea Una este PLINA si de ERETICI si nu doar de ORTODOCSI curati de ERES…Asta e o alta HULA impotriva Duhului Sfant….Ereziile nu sînt Biserica si nici nu pot fi Biserica…Sf Iustin Popovici …….DIN CE SPUI TU REZULTA SI…3.Si ERETICI sunt in Biserica ,deci au Sfinte Taine ,adica au Har Sfant pana la SINODICEASCA CERCETARE….ESTE ALTA HULA Impotriva Duhului Sfant….Tainele nu se pot ridica deasupra Bisericii si nici nu pot fi gîndite în afara de trupul Bisericii….Biserica Ortodoxa nu îngaduie existenta altor Taine în afara ei, nici nu le socoteste Taine, pîna la venirea prin pocainta din „biserica” eretica, adica dintr-o biserica mincinoasa, în Biserica Ortodoxa a lui Hristos……Sf Iustin Popovici…..
        PS TU SPUI …Tainele pot fi spre osanda…ADEVARAT,dar in cazul in care esti pacatos si nu ERETIC,adica spune Hristos…Orice pacat si orice hula se va ierta oamenilor, dar hula impotriva Duhului nu se va ierta. Celui care va zice cuvant impotriva Fiului Omului, se va ierta lui; dar celui care va zice impotriva Duhului Sfant, nu i se va ierta lui, nici in veacul acesta, nici in cel ce va sa fie….Matei 12…..POATE TU NU POTI FACE DIFERENTA INTRE PACAT SI EREZIE…PACATUL inseamna CALCAREA poruncii lui Dumnezeu,iar EREZIA inseamna SCHIMBAREA poruncii lui Dumnezeu….INTELEGE ODATA DIFERENTA ASTA BAREM SI NU MAI FOLOSI INVATATURILE SFINTILOR CELE LEGATE DE PACATE AMESTECATE/RASTALMACITE CU CELE LEGATE DE EREZII=HULE.Iarta-ma!

        Apreciază

      • Cristian D. zice:

        „Judecata sinodala aparține celor ortodocși.” – şi dacă mai rămân în lume doar 5-6 ortodocşi, şi în consecinţă întrunirea unui sinod ortodox este imposibilă, ce facem cu ereticii? Rămân în Biserică pentru simplul motiv că nu se mai poate aduna un sinod canonic ortodox care să-i taie dela Trupul Bisericii?? Ştiţi şi dvs. că asta e aberant. Ereticii pur şi simplu nu sunt în Biserică.

        Este întocmai cum foarte bine puncta @Mike Sutton: „Ereticii nu „cad din Har”, ei renunta la Har, in momentul in care cred in minciuna si renunta la credinta in Adevar !”

        Apreciază

    • Elena zice:

      Tainele sunt spre osanda daca eu nu sunt vrednic sa ma impartasesc, dar tainele sunt curate,acum e invers. .tainele nu mai au har deci cu ce ma impartasesc…cu blasfemiè si teatru a tainelor.

      Apreciază

    • roman zice:

      Cat despre faptul ca m-ai trimis sa citesc o carte …Despre Preotie…aia carte o am si eu,intr-adevar nu am citit-o,fiindca sunt un mirean pacatos,rau si ticalos si dupa titlu m-ai bine i-ai indica-o unui Preot…Dupa asta ma trimiti si pe siteul pr doctor Staicu….care a TRADUS domnia sa ,acele scrisori ale unui Sfant Parinte si Mucenic Kiril al Cazanului,restul nu sunt SFINTI si incerc sa ma abtin si unde e o traducere cu…MUUULT SINOD PAN ORTODOX…iarasi nu ma intereseaza traducerile facute/potrivite incat sa cada bine cu …basmele.As vrea sa fac o IPOTEZA la ce spune Sf Kiril al Cazanului,atunci in 1934 ,la 7 ani dupa serghie si actul sau eretic ,daca l-ai intreba pe acelasi Sfant azi in 2019 despre ACEIASI erezie=serghianismul,care nici azi nu a fost data anatema de catre rusi,asa cum este OBLIGATORIU sa se faca de catre cei ce pretind a fi ortodocsi,asa invata Sfintii Parinti Sf Teodor Studitul ,Sf Ignatie Briancianinov,etc,oare dupa aproape o suta de ani de serghianism ce ar mai spune acelasi Sfant ?Ce zice acolo Sf Chiril este valabil si ptr ecumenism ,dar pana la sinodul creta 16,cand s-a legiferat noua ,,dogma” ecumenismul si noua ,,biserica”-biserica ecumenista….SE VEDE DIN AVION FAPTELE ERETICILOR,LE POATE VEDEA ORICE BABA,TREBUIE DOAR SA DESCHIDA OCHII,CHIAR SI CEI TRUPESTI SI VEZI ZILNIC CE FAC ECUMENISTII SI CU CINE SE ROAGA.Stati voi in ,,biserica” lor plina de ,,taine” antihristice ,ca vad ca ii aparati ca pe niset NEVINOVATI….Asculta ce zice Duhul Sfant Bisericii,nu ce zic POPII,plini de telefoane mobile,cip-uri si permise cu cod de bare,care fac ,,turnnee” prin lume si s-au mirenizat….. Asa spune Duhul Sfant….Numai un lucru îl voiesc de la voi: Va rog sa fiti aspri si neîndurati fata de orice ar putea sa ajute la dainuirea credintei lor nebunesti, caci socotesc ura fata de oameni si despartire de Dumnezeiasca dragoste ajutorul dat ratacirii ereticesti spre mai mare pierzanie a celor ce se tin de aceasta ratacire….Sf Iustin Popovici,CARE A FOST SI PROFESOR DE DOGMATICA IN FACULTATEA DE TEOLOGIE DIN BELGRAD SI CARE A OPRIT POMENIREA PATRIARHULUI SERBIEI IN 1971.Iarta-ma!

      Apreciază

  3. Bineînțeles că ereticii nu primesc har dar episcopul și preotul nu se identifică cu Tainele . Tainele sunt ale lui Dumnezeu. Preoția aparține Bisericii, iar în Biserică totul se întâmplă nu de capul fiecăruia, ci. toți episcopii dreptslavitori stabilesc împreună.

    Oricum ereticii vor ajunge in iadul cel mai de jos pentru că și-au bătut joc de Sfintele Taine! Niciun păcat mai grav, nicio hulă nu e mai grava că trădarea ereticilor care îndrăznesc să se apropie cu nerușinare de Sfânta Jertfă. Își vor lua plata lor.

    Apreciază

    • Cristian D. zice:

      „Preoția aparține Bisericii.” – foarte adevărat. Cine nu e în Biserică nu poate avea nici preoţie. Aşadar, de unde ar putea avea ereticii Taine? Căci nădăjduiesc că nu confundaţi Biserica lui Hristos cu organizaţia Ei văzută. Când Biserica ajunge în catacombe, organizaţia cade cu totul în plan secund. Un om care nu poate concepe Biserica lui Hristos fără o organizaţie bine pusă la punct este profund serghianist.

      Apreciază

  4. roman zice:

    Cristian.D…Eu inteleg de la SF Nicodim Aghioritul subnota 83,Canon 46 Apostolic,acolo unde Sfantul trateaza problema ereticilor,schismaticilor si hotarul Iconomiei ,din PERIOADA DESFASURARIi ereziei si a schismei,de pana la….sinodiceasca cercetare…pe care ,,invatatorii” de azi o striga STRIDENT ca si hotar de cadere sau nu din Biserica cea Una,ca pana la …..sinodiceasca cercetare….TOTI oamenii sunt tinuti cu FORTA in Biserica,chiar daca ei au ales SINODAL,CU SEMNATURA SI PARAFA NOUA,,BISERICA” BISERICA ECUMENISTA.Astfel Sf Nicodim spune,aducandu-i si pe Sf Ciprian ,Firmilian,Vasile cel Mare , Ioan cu Gura de Aur,etc si spune ….că cei de eretici botezaţi sau hirotonisiţi, este cu neputinţă, a fi ori creştini, ori clerici…..Că dacă, zic ei, una este soborniceasca Biserică, şi unul este Botezul cel adevărat, cum poate fi adevărat botezul ereticilor, şi al schismaticilor, de vreme ce ei nu sunt înlăuntru în Biserica cea sobornicească ci S-AU RUPT DINTR-INSA PRIN ERES? Iar de este adevărat botezul ereticilor şi al schismaticilor, şi este adevărat şi cel al drept slăvitoarei şi al soborniceştii Biserici, apoi nu este un Botez, precum Pavel strigă, ci două. ……..Sf Nicodim in aceasta subnota ne mai invata ca si clericii din prima linie care cad in eres/schisma,ptr o perioada, prin iconomie li se pot recunoste Tainele si preotia,fiindca din Biserica cea Una sunt plecati,dar daca nu se intorc la Biserica cea Una si daca ei (episcopii) hirotonesc preoti,pai ei sunt MIRENI si nu pot sa cheme Harul sa sfinteasca Tainele……despărţiti la început de Biserică, şi despărţindu-se numai aveau în sineşi darului Duhului Sfânt, fiindcă darea acestuia se tăiase. Pentru aceea ca nişte mireni făcându-se, nici dar duhovnicesc aveau, nici stăpânire de a boteza, sau a hirotonisi; Şi după urmare cei ce se botezau de dânşii, ca de mireni botezându-se….SF NICODIM AGHIORITUL CANON 46.BABESTE eu inteleg ptr cativa ani, maxim se poate face Iconomie in Biserica si asta se face….unde nu este calcare de lege….si nu ptr o suta,o mie sau un milion de ani….adica pana la sinodiceasca cerceatare,de peste un milion de ani….FIINDCA…. iconomia are masura si hotare si nu este vesnica si nehotarata . Pentru aceasta şi Teofilact al Bulgariei zice: „cel ce face ceva după iconomie, nu chiar ca un lucru bun, face aceasta: Ci ca un lucru trebuincios la o vreme (tâlcuirea la cap 5 stih 11 către Galateni)……Sf Nicodim Aghioritul…..DE asta si Sf Kiril al Cazanului spunea despre cei cazuti in serghianism ,dar care erau la inceputul ereziei,era inca ,,calda” caderea , ca sunt ortodocsi,fiindca erau Hirotoniti CORECT in cadrul Bisericii celei Una din care au cazut,au devenit NECANONICI,dar dupa o suta de ani…. SIGUR NU MAI SE PUNE PROBLEMA LA FEL.De asta eu am facut ipoteza de mai sus ptr a intelege ca si sergianismul,care era o erezie intr-o Biserica locala si nu in toata Biserica cea Una si mai ales ECUMENISMUL,care este inceput minim din 1902 (enciclica patriarhala si sinodala a patriarhiei constantinopolului) si s-a OFICILAIZAT SINODAL,cu semnatura si parafa la creta 2016.Pana la Creta ecumenismul a fost introdus in Biserica in doze controlate (Mitr Filaret) DAR DUPA CRETA S-A INFIINTAT O NOUA ,,BISERICA” CEA ECUMENISTA SI ESTE FORMATA DIN TOTI CLERICII CARE STAU IN ERES SI SE IMPARTASESC CU EL,iar cei care ii apara si sunt PARTASI la NEMERNICIILE LOR,INVATAND CA INCA AU TAINE SI SUNT EPISCOPI SFINTI,AIA…VOR DA SOCOTEALA DE BASMELE LOR.Iarta-ma!

    Apreciază

  5. HD zice:

    Canonul 15 l-ll Constantinopol ne vorbește de eretici necondamnaţi, care se află în Biserică, instituţional, adică care nu sunt caterisiţi, nu sunt tăiaţi de la Trupul Bisericii încă.
    ,,Căci cei care se despart pe sine de comuniunea cea cu întâiul stătător al lor pt. oarecare eres…,chiar înainte de cercetarea sinodicească …”.
    Canonul 15 l-ll Constantinopol nu vorbește de inexistența Harului sau a Tainelor,ci despre întreruperea comuniunii cu schismaticii eretici (ecumeniști n.m.),din Biserică.
    În afara Bisericii nu există Har ,Taine.
    De aceea. trebuie rămas în limitele Canonului 15 l-ll Constantinopol, care vorbește de întreruperea comuniunii cu schismaticii eretici aflaţi încă în Biserică. Nu poţi avea comuniune cu cineva aflat în afara Bisericii,nu?
    Trebuie evitată căderea în schismă, care poate avea loc în două moduri: fie prin păstrarea comuniunii cu schismaticii ecumeniști aflaţi în Biserică (dar care sunt despărțiţi de Sfinții Părinţi prin mărturisirea lor de credință, alta decât cea a Sfinţiilor Părinţi,a Bisericii) ,fie prin renegarea BIsericii (afirmând că nu mai e Har în Biserică, că nu mai sunt Taine) ,adică despărţindu-te de Biserică, renegând-o,din cauza ecumeniștilor din ea. Căci,despărţirea/Îngrădirea nu trebuie făcută faţă de Biserică, ci faţă de ecumeniștii din ea (căci nu ecumeniștii sunt Biserica, ci ei sunt problema din Biserică) .
    Canonul 15 l-ll Constantinopol tocmai despre asta vorbește:despre întreruperea comuniunii cu schismaticii eretici aflaţi încă în Biserică, nejudecaţi,necondamnaţi încă,netăiaţi încă de la Trupul Bisericii.
    Biserica nu sunt ecumeniștii, Biserica este a lui Hristos Domnul,este Trupul Lui,iar ecumeniștii sunt problema din ea. De aceea, nu trebuie să ne despărţim de Biserică, să o renegăm,să afirmãm că nu mai sunt Taine sau Har în ea (nu trebuie să o confundăm cu schismaticii ecumeniști din ea),ci trebuie să-i izolăm pe aceștia de ea,prin întreruperea comuniunii cu ei, prin îngrădirea de erezie, de ecumeniștii din Biserică, dar în același timp rămânând în Biserică, cãci în ea este Harul,Tainele, nu în afara ei. Dar să nu păstrăm comuniunea cu ecumeniștii, să nu avem părtășie cu erezia,prin comuniunea păstrată cu ecumeniștii. Ci,să rămânem în Adevăr,căci acolo e Biserica.
    Noi trebuie să izbăvim Biserica de schismă,repet,prin îngrădirea de schismaticii eretici aflaţi, instituţional în ea, nu să ne despărţim noi de ea,din cauza ecumeniștilor din ea (căci atunci nu am face altceva decât jocul ecumeniștilor, adică am intra noi înșine în schismă cu Biserica, repet,fie prin păstrarea comuniunii cu schismaticii ecumeniști aflaţi în ea, fie prin despărţirea de ea,din cauza ecumeniștilor aflaţi în ea ,instituţional, (confundând Biserica cu ei,ceea ce e greșit).
    Tocmai de această dublă cursă ne ferește aplicarea corectă a Canonului 15 l-ll Constantinopol, care,prin îngrădirea de erezie (nu de Biserică) ,te păstrează în același timp în Biserică, ajutându-te în același timp să izbăvești Biserica de schismă (prin izolarea schismaticilor din ea,prin întreruperea comuniunii cu ei, prin îngrădirea adică de ei,de erezia lor,de însăși schisma lor declanșată de ei în Biserică.
    Aceasta e calea Bisericii. Nu trebuie să negăm Biserica din cauza schismaticilor eretici (ecumeniști) necondamnaţi sinodal, și în consecință, aflaţi încă în Biserică ,instituţional.
    Orișicum, ecumeniștii sunt sub anatema,chiar dacă încă nu au fost încă judecaţi/condamnaţi sinodal, motiv pt. care nici nu putem avea comuniune cu ei,căci spune Sfântul Teofan Zăvorâtul: ,,Fie că înainte de anatemă sunt rostite numele tău și învăţătura ta,fie că nu,pt. tine este totuna:ești deja sub anatemă dacă gândești în chip potrivnic Bisericii și te îndărătnicești în acest fel a cugeta”.
    Deci schsma este făcută deja în Biserică, de către ecumeniștii aflaţi instituţional în ea încă,căci aceștia nu au fost încă cercetaţi (și condamnaţi) sinodal,nu au fost caterisiţi încă,motiv pt. care suntem datori să întrerupem comuniunea cu ei, înainte de cercetarea lor sinodicească, conform Canonului 15 l-ll Constantinopol.
    Dar asta nu înseamnă că ei,instituţional, nu mai sunt în Biserică, căci încă nu au fost judecați sinodal, iar Biserica nu judecă sinodal pe cineva aflat în afara ei. Ea cercetează sinodicește membrii ei,pe cei care aparţin de ea. Dacă aceia ar fi caterisiţi,tăiaţi de la Trupul ei,s-ar mai ocupa ea cu cercetarea lor? Iar mai putea caterisi,condamna,ei nefăcănd parte din organismul Bisericii? Se ocupă Biserica,Sinodul ei,de cercetarea și judecata unor oameni aflaţi în afara ei?
    Și cum să întrerupi comuniunea cu cineva care nu mai e în Biserică, adică cu cineva cu care nu ai cum să fi în comuniune, dacă acela, instituţional ,nu ar mai fi în Biserică?
    Da,trebuie întreruptă comuniunea cu acela ,pt. că el a făcut schismă în Biserică cu erezia lui (s-a despărţit de Biserică, de crezul ei,de Sfinți) și nu poţi păstra comuniunea cu un schismatic,cu unul de altă credinţă. Dar după întreruperea comuniunii, trebuie așteptată judecata sinodală a ereticului,căci numai instanţa sinodală poate judeca,caterisi,tăia pe cineva de la Trupul Bisericii. Noi să facem ce ţine de noi și să așteptăm ca mai departe Biserica să rezolve problema.

    Apreciază

    • Botezul niciodată nu se șterge. Iar cel botezat care devine eretic prin cuvintele și faptele sale va avea parte veșnică in cele mai grele mai munci, cu lepădații și trădătorii, alături de Iuda și Arie.

      Cel botezat care aluneca din Credința va fi judecat ca un Ortodox care a căzut cel mai jos, morfolindu-si haina Botezului cu spurcăciunea ereziei. Va fi mai jos decât papistașii care nu au botez.

      Apreciază

    • Canoanele au și exprimarea : să se taie de la Trupul Bisericii.

      Tainele se savarsesc pentru toată lumea care a fost botezată, începând de la copilași mici. Episcopul nu se identifică cu Tainele. Asta e greșeala celor care spun că nu mai există Taine de la Sinodul eretic. Confundă episcopul cu Tainele.

      Au existat și alte Sinoade ecumeniste înainte de Creta care au legiferat învățături eretice, cu zeci si chiar 100 de ani in urmă. Să ne spună cine a fost botezat și cine a avut sau nu Taine înainte de Creta.

      Înainte caterisirea avea loc după modelul hirotoniei, era dezbrăcat de hainele preoțești cel care se caterisea.

      După cum Hristos are două firi, două voințe și două lucrări, așa și Sinodul ortodox trebuie sa pună în lucrare și a doua parte. De aceea vine și sfârșitul pentru că nu se mai împlinesc poruncile date prin Duhul Sfânt episcopilor, care au datoria de a caterisi pe cei care se roagă cu ereticii, propovăduind astfel cu capul descoperit erezii.

      Noi trebuia să fi întrerupt de mult comuniunea, de zeci sau o sută și ceva de ani in urma, pentru că ereziile se propovăduiesc demult cu capul descoperit și prin Sinoade tâlhăresti. Ce vorbiți de Creta? Creta e veche de 100 și
      mai bine de ani când s-a legiferat la Constantinopol căsătoria monofiziților nebotezati de preoți ortodocși!

      Nu mai comparați Creta, că nu e primul sinod eretic, cu Sinodul adulter descris de Sfântul Teodor Studitul. Acolo era primul Sinod și prima dată era propovăduită erezia public. Dar ecumenismul e ratificat prin Sinoade de o sută și ceva de ani! Sau chiar mult mai mult, dacă ne gândim la Transilvania…

      Să ne răspundeți, dacă Ecumenismului nu era propovăduit Sinodal pe parcursul secolului trecut, de ce Gheron Iosif Isihastul niciodată nu a pomenit episcopii ecumeniști și pe cei aflați în comuniune cu ei?

      Apreciază

    • Erezia ecumenismului nu a inceput de la pseudo-sinodul din Creta – Lucrurile erau extrem de grave si inainte

      1879 –Hotărârea Sinodului Patriarhiei Ecumenice

      -, prin care se permite, ca, în lipsa preoţilor armeni şi din motive de iconomie, să li se administreze credincioşilor armeano-gregorieni de către preoţi ortodocşi Sfintele Taine Ortodoxe ale Botezului şi ale Nunţii, iar, în apropierea obştescului sfârşit, şi Sfânta Împărtăşanie, dar atenție credincioșii rămânând pe mai departe membri ai așa zisei biserici armeano-gregoriene.

      Iata ca din 1879 este valabila Scrisoarea Sfantului Teodor Studitul catre Euprepian si cei impreuna cu el, prin care „calcatorii de Canoane dau anatemei pe sfinti ca pe unii ce nu sunt sfinti” (dupa parerea lor inselata si hulitoare).

      Apreciază

  6. Despre asa zisa vedenie a lui Gheron Iosif Isihastul

    Întrebare: În cartea despre Gheron Iosif Isihastul se spune că după ce s-au pus schimbările calendarului, a avut o vedenie de la Dumnezeu prin care i s-a spus să întrerupă pomenirea Patriarhului numai atunci cînd se ajunge la Potirul comun. Ce părere aveți?

    Răspuns: Asta este o mare minciună pe care o folosesc părinții care nu vor să întrerupă pomenirea. De ce este minciună? O vom dovedi. Atunci cînd Gheron Iosif Isihastul a vrut să scrie în monahologhiu (este acea carte care o are fiecare Mănăstire de la întemeierea ei și în care sunt trecuți absolut toți viețuitorii care au trecut prin acea mănăstire indiferent cît timp a stat. Deci pentru fiecare Mănăstire chiar dacă are 1000 de ani de la începutul ei și pînă astăzi se știu absolut toți și nominal și cu notițele de rigoare despre fiecare – toți cei care au trecut prin acea mănăstire) atunci i-au cerut părintelui că trebuie să pomenească. Cu toate acestea Geron Iosif niciodată nu a pomenit. Și pe cei care spun că a avut această vedenie noi îi întrebăm: Toate zecile de ani de dinainte, atîția ani cît a stat în asceză în munte și a avut atîtea vedenii și descoperiri au fost minciună? Nu a avut harul lui Dumnezeu? Cum se pot întîmpla acestea? Mai spun și altceva : că i s-a descoperit lui Gheron Iosif că cei ce nu pomenesc nu au harul la fel ca cei ce pomenesc. Și cum este posibil să aibă atîtea vedenii Gheron Iosif, pentru că toate vedeniile și descoperirile cîte le-a avut, le-a avut în timp ce nu pomenea? Să ne dovedească asta. Nu există acestea. Folosesc minciuni ca să introducă „Potirul comun”. Să ne spună cei care susțin acestea un singur canon, numai unul în care să se vorbească de Potirul comun.

    Apreciază

  7. Toate canoanele vorbesc doar de împreună rugăciune. Linia roșie este împreună rugăciunea. De ce? Pentru că prin acest mijloc mărturisim credința noastră, că credința noatră este împreună cu cel cu care ne rugăm. Ce spun canoanele despre cei cu care împreună ne rugăm? Cel care se roagă împreună cu ereticul să se afurisească. De ce ? Pentru că s-a afurisit pe sine singur. Pentru că el însuși mărturisește despre el că eu am adică aceiași rugăciune cu cel cu care împreună mă rog. Ereticul, cu cel de altă credință, cu satanistul. Asta este împreună-rugăciune. Unde este Potirul comun despre care ei vorbesc? Spun toate astea sunt pentru că nu pot să întrerupă comuniunea și din păcate fac o mai mare ispită în Biserică, iar din cauza lor nu va mai putea fi corectată.

    Apreciază

    • Canonul 15,1-2 spune să oprim pomenirea în timpul propovăduirii unei erezii… Cînd ai auzit că a propovăduit erezia cu capul descoperit ai întrerupt pomenirea. Adică când l-ai văzut că se roagă cu ereticii sau că pomenește episcopi ecumenisti eretici sau că învata public Ecumenismul, care este panerezie. Deci întreruperea pomenirii trebuia demult făcută, căci toate acestea au loc demult, dar sunt rare excepții precum Gheron Iosif sau Starețul Sava Capsaliotul, cei pe care i-a interesat.

      Apreciază

  8. Să nu uităm că episcopii eretici din Bisericile oficiale trebuiau să fie caterisiți demult

    Dacă Sfântul Teodor Studitul ar fi așteptat până la Creta văzând acele nelegiuiri… Asta numai cine nu își cunoaște Credința poate sa susțină. Creta nu e borna!

    In vremea Sfântului Teodor era vorba de un adulter aprobat Sinodal, dar pentru Ecumenism nu trebuia să așteptăm un sinod eretic sa întrerupem pomenirea, deoarece Ecumenismul e panerezie, formată din alte erezii aprobate sinodal cu veacuri și milenii înainte. Pentru orice Episcop care propovăduia rugăciuni cu ereticii, trebuia întreruptă comuniunea cu el, după cum spun Sfintele Canoane. Ecumenismul e cea mai veche erezie, iar Canoanele Apostolice ne arată perfect cum trebuie sa reacționăm față de propovăduitorii lui.

    Anatema era căzută și asupra foștilor (pseudo)patriarhi ecumeniști, a lui Teoctist, lui Iustin, lui Iustinian Marina, lui Miron, ecumeniști nelegiuiti!

    Dar pe noi nu ne interesa Pidalionul. Toți s-au netrebnicit de 100-200 de ani. Sfântul Ignatie Briancianinov de atunci spunea că simte duhul lui antihrist in lume. Iar acum câțiva se trezesc din somnul cel de moarte în care au zăcut.

    Sfântul Ioan Scărarul spune că prăpastie adâncă este necunoașterea Legii lui Dumnezeu.

    Iată cum am stat două secole aproape fără să ne pese și fără să citim un cuvânt din Pidalion, care cuprinde învățătura Sfântului Duh!

    Pentru cei aleși se vor scurta zilele iar cei din urmă vor fi întâi.

    Să ne întărească Hristos și Preacurata Sa Maică să nu ne lepădăm de Ortodoxie!

    Apreciază

  9. HD zice:

    Dovadă că ecumeniștii sunt în Biserică, instituţional, adică sunt mădulare ale Bisericii,bolnave de eresul ecumenist,dar netăiate încă de la Trupul Bisericii, necaterisiţi adică,și nu cum că ar face parte din altă Biserică, este faptul că un episcop (pseudoepiscop ) ecumenist,dacă s-ar pocăi acuma,dacă s-ar lepăda de eresul lui,dacă l-ar condamna și ar întrerupe comuniunea cu ecumeniștii, el ar fi considerat un episcop ortodox,dreptslăvitor și nu ar fi nevoie de alte măsuri pt. ca acesta să-și continuie slujirea în Biserică.
    Pe când un episcop caterisit sau care nu ar mai face parte din Biserică, instituţional, nu ar putea fi reprimit în BIserică doar prin simpla lui pocăinţă.
    Spre ex.,un mirean excomunicat,tăiat de la Trupul Bisericii, ar avea nevoie pe lângă lepădarea eresului și condamnarea lui și pocăinţa aferentă gestului pt. care a fost condamnat, ar avea nevoie deci și de remirungere,pt. a fi considerat din nou membru al Bisericii,mădular al ei.
    Dar în acest moment, pt. că ei nu au fost cercetaţi sinodal și excomunicaţi,pt. a redeveni ortodocși,nu au nevoie de remirungere,ci doar de renunţarea la eresul lor,de condamnare a lui și de pocăinţă.
    Acest lucru nu ar fi fost posibil dacă nu ar mai fi fost mădulare ale Bisericii, dacă nu ar mai fi fost în Biserică, căci atunci,pt. a putea fi consideraţi din nou ortodocși,ar fi de trebuinţă neapărat să fie din nou mirunși.
    Deci,ecumeniștii din punct de vedere instituţional, sunt în în Biserică la ora asta,pt. că nu au fost condamnaţi sinodal,excomunicaţi. Sunt în Biserică,unde este Har și sunt Taine,căci acestea nu sunt ale lor,ci ale Bisericii, din care ei nu au fost excomunicaţi încă, nefiind cercetaţi sinodal încă. Ei sunt mădulare bolnave ale BIsericii. Se împotrivesc ei.
    La o eventuală cercetare a lor sinodală, ei vor fi apelaţi tot cu apelativul de episcop sau frate sau preot ,cu care ei sunt încadraţi în Biserică până la mom. respectiv,drept dovadă că nu și-au pierdut această calitate din punct de vedere instituţional. Dacă în urma cecetării lor sinodale,nu vor renunța la eresul/rătăcirea lor,atunci vor fi condamnați, excomunicaţi și își vor pierde calitatea de membru al Bisericii.
    Asta nu înseamnă că până la cercetarea lor sinodicească este îngăduit să fi în comuniune cu ei, căci tocmai întreruperea comuniunii cu ei duce la declanșarea procesului de judecată a lor (pe lângă erezia propovăduită de ei).
    Și…,ei orișicum sunt despărțiţi de Biserică, de crezul ei,de Sfinții Părinţi, sunt osândiți /condamnaţi de ei înșiși, sunt în păcatul lor,în erezia lor,doar că încă Biserica nu a pronunţat sentinţa asupra lor,fapt pt . care ei încă beneficiază încă de statutul de membrii ai Bisericii. Dar ei sunt vrăjmași ai lui Dumnezeu,hulitori ai Adevărului,osândiţi de ei înșiși. Au altă mărturisire de credință decât cea a Bisericii, motiv pt. care nu putem avea comuniune cu ei.
    În acest înţeles se exprimă și Canonul 15 l-ll Constantinopol. Canonul nu neagă Biserica în care își face simţită prezenţa erezia,prin promotorii ei (ecumeniștii n.m.),ci vorbește de izbăvirea acestei Biserici de schisma care are loc în ea, prin întreruperea comuniunii cu schismaticii ecumeniști care se află în Biserică și care își împrăștie eresul hulitor în organismul BIsericii.
    Nu ieșirea din Biserică ne izbăvește,nu izolarea de ea,ci întreruperea comuniunii cu schismaticii ecumeniști, ruperea comuniunii cu ei, izolarea lor de Biserică. Nu ei sunt Biserica, chiar dacă ei sunt majoritari acuma,ci Biserica dăinuie acolo unde este Adevărul,acolo unde este mărturisită dreapta credință.
    Nu instituţia îi salvează pe ecumeniști,ci Adevărul.
    Aparenţele,la Judecata de Apoi,nu le vor folosi ecumeniștilor,ci le vor sluji drept capete de acuzare.
    Așadar, noi nu putem face altceva la momentul acesta, decât ceea ce ne învaţă Biserica, decât ceea ce au făcut Sfinții în situaţii similare,adică: sã ne îngrădim de erezie, să întrerupem comuniunea cu ecumeniștii, să nu confundăm Biserica cu ecumeniștii dtn ea, fie ei arhierei sau preoţi sau…majoritatea membrilor ei căzuţi sau/și părtași la erezie,…,să nu părăsim Biserica,din cauza ecumeniștilor din ea, să nu ne facem alte altare sau structuri paralele,să mărturisim adevărul cu gura și cu fapta, și…să fim conștienţi ai cărui Trup suntem noi mădulare.
    Să nu ne facem mădulare ale altui Trup sau să nu ne despărţim de Biserică, de Trupul lui Hristos ,de Sfinții Lui, de dreapta credință a Bisericii, fie prin comuniunea cu ecumeniștii, fie prin despărţirea de. Biserică, prin negarea ei (din cauza ecumeniștilor din ea) ,fie prin acceptarea unei alte structuri,asemănătoare cu cea a Bisericii, dar care nu este Biserică.
    Mă iertaţi!

    Apreciază

    • roman zice:

      Dragule esti intr-o GRAVA EROARE,daca spui ca azi Teofan (CARE A SEMNAT ACTE ERETICE LA CRETA 16 SI CARE ESTE UNUL DIN PRINCIPALII PROMOTORI AI EREZIEI)s-ar lepada de eres ,el fara nici o epitimie,fara nici o mustrare este din nou Preasfantul Teofan!I-auzi ce zic SFINTII…….Sf Teodor Studitul -Scrisoarea 294 catre Macarie Egumenul,pag 91
      …. Dacă un preot a subscris 1 la necredinţa [eretică], dator este să se pocăiască şi să plângă cu căldură ca să-i fie iertată necredinţa, dar să liturghisească, nicidecum –
      1 A semnat un document în care se arată de acord cu erezia.
      chiar dacă nu pomeneşte nici un necredincios ci să se oprească de la lucrarea sfinţită până va da Domnul şi va rândui vremea unui sinod ortodox în care fiecare va lua cele vrednice după judecata lui Dumnezeu. Iar eu te sfătuiesc, dacă a avut parte prin împărtăşanie de părt㬺ia cu cei necredincioşi, să se ţină departe de Sfintele Taine până la unul sau doi ani.
      Sf Atanasie cel Mare-Canon 2 (Scrisoarea Sf Atanasie catre Episcopul Ortodox Rufinian)
      ……… Şi dar zicem că, ierosiţii câţi nu numai s-au împărtăşit cu arienii şi au mărturisit, că socotesc câte şi ei socotesc, ci s-au făcut cu dânşii şi apărători ai eresului, încât au îndemnat şi pe alţii de s-au dus la arianismos. Aceştia întorcându-se la dreptslăvitoarea Biserică, se cade să-I primim. Nu însă să-i lăsăm şi în treapta ierosirii, ci ca pe mireni să-i avem de aici………
      SI DOAR ATAT,VEZI CA ESTI INTR-O IMENSA SI GRAVA EROARE …AI RABDARE,CITESTE CARTILE SFINTILOR,ROAGATE SI NU MAI ASCULTA….BASMELE OAMENILOR.Iarta-ma!

      Apreciază

      • roman zice:

        Cat despre HULA care o spui ca Biserica cea Sfanta,Mireasa Domnului Hristos,cea castigata cu Preasfant Sangele Sau…ar fi un MADULAR bolnav si plin de ERETICI…PAZESTE-TI GURA TA SATANA CA NU STII CE SPUI…..Asculta ce spune Apostolul Pavel……..Şi ca s-o înfăţişeze Sieşi,BISERICA SLAVITA,NEAVAND PATA SAU ZBARCITURA, ori altceva de acest fel, ci ca să fie sfântă şi fără de prihană……Efeseni cap 5……I-auzi ce zice Duhul Sfant Mangaietorul prin Sf Iustin Popovici ….. Biserica Ortodoxa si ecumenismul……Biserica este Dumnezeu-Omul Hristos prelungit prin toate veacurile si în toate vesnicia………Învatatura Bisericii Ortodoxe a Dumnezeu-Omului Hristos, rostita de
        catre Sfintii Apostoli, de catre Sfintii Parinti si de catre Sfintele Sinoade asupra ereticilor, este urmatoarea: EREZIILE NU SUNT BISERICA si nici nu pot fi Biserica…….”Fratii nostri cei botezati, care au fost atrasi de ereziile papale si luterane, s-au socotit pe ei însisi mai întelepti decît Hristos si ne-au dispretuit pe noi,
        ortodocsii, ca pe niste oameni lipsiti de întelepciune si necivilizati; dar si asupra lor s-a adeverit cuvîntul Apostolului Pavel: Zicînd ca sînt întelepti, au înnebunit (Romani 1:22); fiindca au lepadat întelepciunea cea duhovniceasca dupa Hristos, care umbla în vesmîntul smereniei si al dragostei, si s-au învesmîntat, dupa pilda filosofilor închinatori la idoli, cu întelepciunea trupeasca si lumeasca, care e plina de trufie si rautate si au schimbat slava Dumnezeului celui nestricacios în asemanarea chipului omului celui stricacios… si s-au închinat fapturii în locul Facatorului
        (Romani 1:23-25). Adica au dezbracat toata slava de la Hristos Domnul si au pus-o pe umerii unor oameni muritori, pe care i-au înaltat la rangul de noi Mesia. O astfel de idee despre slava ei au luat-o din întelepciunea lor atee………………..Sf IOAN GURA DE AUR-DREAPTA CREDINTA……………. Mulţi neînvăţaţi şi neîntăriţi1 s-au făcut strâmbători ai dumnezeieştilor Scripturi. Ia aminte şi tu, să nu te încrezi în ei. Multă răutate, multă viclenie, multe potic-neli s-au revărsat pe pământ. Vezi să nu fii şi tu înşelat. Nu te pleca nici la dreapta, nici la stânga, ci mergi pe calea împărătească. Ai mulţi credincioşi, iubitule. Şi da¬că nu îi ai pe pământ, însă îi ai în cer. Sârguieşte-te să fii pururea împreună cu ei. Ai acolo adunările îngerilor, ai pe patriarhi, pe proroci, pe apostoli, pe evanghelişti. Ai pe mucenici, pe cuvioşii mărturisitori şi pe cei care au petrecut în vieţuire monahicească mulţime mare -, ale căror nume sunt în cartea vieţii2. Pe aceştia doreşte-i, pe aceştia urmeazâ-i, de aceştia nu te despărţi, po¬menirea acestora ţine-o ziua şi noaptea în inima ta; având pururea în mâinile tale cărţile acestora, citeşte-le, ca să afli mult folos. Fii neguţător al cuvântului dreptăţii, ca să poţi mustra pe cei ce se împotrivesc în cuvânt şi [să poţi] certa pe grăitorii de basme şi să închizi gura ereticilor şi să povăţuieşti şi să întorci pe cei căzuţi……………
        Si doar atat….Mai bine ti-ar fi tie sa TACI,ca mult rau iti faci tie insuti……

        Apreciază

  10. roman zice:

    HD …Ereticii sunt INAFARA Bisericii,atata timp cat ei se IMPARTASESC cu eresul,iar …sinodiceasca cercetare….este SINGURA lor sansa sa mai revina la ORTODOCSIE,daca au fost eretici SEMNATARI de acte eretice sau daca au FORTAT si pe altii la eres,dar ca si MIRENI,fiindca orice Sinod Ortodox NU poate sa INCALCE cele stabilite de celelalte Sinoade Ortodocse,fiindca altfel el ar fi TOT TALHARESC……Doar ceilalti ,care azi stau in EREZIE de frica/ din interese ,etc ,daca renunta la EREZIE ,pot fi primiti prin EPITEMII,dupa o perioada ,dupa ANATEMATIZAREA ERESULUI, in treapta clericala pe care au avut-o,dar pana nu se POCAIESC ei sunt INAFARA Bisericii………. Biserică,” nu mă refer doar la loc, ci la felul
    de a vieţui, nu la ziduri, ci la poruncile Bisericii. Cand alergi la Biserică, nu te refugiezi intr-un loc, ci intr-o invăţătură, căci aceasta nu inseamnă ziduri şi etaje, ci credinţă şi viaţă. Nu spune că cel care a trădat, a fost părăsit de Biserică; dacă el n-ar fi lăsat Biserica, nici n-ar fi părăsit-o. Nu zi şi că s-a lepădat, şi a fost părăsit. Nu Biserica l-a părăsit, ci acesta a parasite Biserica. Nu pe dinăuntru a fost părăsit, ci pe dinafară. Aşadar, de ce ai părăsit Biserica? Vrei să te mantuieşti? Eşti dator să intreţii jertfelnicul! Aici nu sunt ziduri, ci pronia ocrotitoare a lui Dumnezeu. Ai fost păcătos? N-a fost trimis Dumnezeu la tine? Căci El n-a venit să-i cheme pe cei drepţi, ci pe cei păcătoşi la pocăinţă. Desfranata, a fost mantuită pentru că I-a imbrăţişat picioarele. Ai auzit ceea ce s-a citit astăzi? Acestea ţi le spun, ca niciodată venind la Biserică, să nu te indoieşti. Rămai in Biserică şi nu vei fi alungat din ea. Dar dacă pleci, nu Biserica este pricina. Dacă ai fi fost inăuntru, lupul n-ar fi intrat, insă dacă ieşi in afară, devii un vanat, nu din pricina strungii acesteia, ci din cauza micimii tale sufleteşti. Biserica n-are egal şi nu-mi spune despre ziduri şi arme, căci zidurile se invechesc in timp, Biserica insă, niciodată nu imbătraneşte……..SF IOAN GURA DE AUR…DESPRE RAI SI SCRIPTURA………Căci cuvântul lui Dumnezeu, prin firea lui, nu se poate lega şi puterea nicidecum nu a fost dată ierarhilor ca să poată face vreo călcare de canon, ci numai ca să urmeze cele dogmatisite şi să calce pe urmele celor care le-au primit înaintea lor (nu ştiu decât că ceva necanonic este şi trecerea cu vederea [a canoanelor])……..SF TEODOR STUDITUL SCRISOAREA 24 CATRE TEOCTIST MAGISTRUL……….Regula evlavioasă a Bisericii le-a recunoscut drept sinoade sfinte şi aprobate pe cele pe care le-a judecat atare corectitudinea dogmelor. („Corectitudinea dogmelor“ asigură deci ortodoxia sinoadelor, nu convocarea sau măcar ratificarea lor de către împărat sau papă, cum susţineau adepţii ecleziologiei imperiale bizantine şi, ulterior, teoreticienii ecleziologiei papale până astăzi)…….SF MAXIM MARTURISITORUL-PROCESUL DE LA PALAT…………Iar dacă ar zice că se pocăieşte şi ţine un canon, să arate aceasta prin mărturisire scrisă, dând anatemei pe ere-tici, împreună cu erezia, şi nemaiavând nicidecum legă¬tură cu ei. Dar până nu face aceasta, să vă lepădaţi de el, voi care vă temeţi de DomnuL Căci este viclean când se preface că se întoarce, rănindu-vă pe ascuns şi împr㺬tiind pe ascuns cuvinte vătămătoare, ca şi cum ar fi, fără îndoială, din partea potrivnicilor…….SF TEODOR STUDITU,SCRISOAREA 386,FIULUI TALELEU……Biserica Ortodoxa nu îngaduie existenta altor Taine în afara ei, nici nu le socoteste Taine, pîna la venirea prin pocainta din „biserica” eretica, adica dintr-o biserica mincinoasa, în Biserica Ortodoxa a lui Hristos.
    Cîta vreme cineva ramîne în afara de Biserica, neunit cu ea prin pocainta, unul ca acesta este pentru Biserica eretic …………..SF IUSTIN POPOVICI BISERICA ORTODOXA SI ECUMENISMUL……..Biserica Universală a recunoscut întotdeauna erezia ca un păcat de moarte, a recunoscut întotdeauna că omul molipsit de boala groaznică a ereziei e mort sufleteşte, străin de har şi de mântuire, fiind în comuniune cu diavolul şi cu pieirea lui……………..
    Orice erezie conţine într-însa hula împotriva Duhului Sfânt; fie huleşte o dogmă a Duhului Sfânt, fie o lucrare a Duhului Sfânt, dar neapărat huleşte Duhul Sfânt. Esenţa oricărei erezii este hulirea de Dumnezeu………….Lepădarea dogmelor este o hulă împotriva lui Dumnezeu ce se numeşte necredinţă; schimonosirea dogmelor este o hulă împotriva lui Dumnezeu ce se numeşte erezie…………….Păcat de moarte este erezia: ea cuprinde în sine hulirea lui Dumnezeu şi îl face pe cel molipsit de ea străin de adevărata credinţă în Hristos……………….Cuvântul „anatema” semnifică îndepărtare, respingere (blestemul lui Dumnezeu). Atunci când Biserica predă anatemei o învăţătură, înseamnă că acea învăţătură conţine hula împotriva Duhului Sfânt. Aşadar, în scopul mântuirii, aceasta trebuie să fie respinsă şi îndepărtată, tot aşa cum otrava este ţinută departe de alimente. Atunci când o persoană este predată anatemei, înseamnă că acea persoană şi-a însuşit învăţătura hulitoare în mod irevocabil, lipsindu-se de mântuire el însuşi şi lipsindu-i şi pe apropiaţii lui, cărora le-a transmis felul său de gândire. Iar când acea persoană se decide să părăsească învăţătura hulitoare şi să primească învăţătura Bisericii Ortodoxe, după rânduiala Bisericii, este datoare să anatematizeze falsa învăţătură de care era legat mai înainte şi care îl duce la pierzanie, îl înstrăina de Dumnezeu, îl forţa să duşmănească pe Dumnezeu, să hulească pe Duhul Sfânt, şi îl menţinea în comunicare cu satana…………SF IGNATIE BRIANCIANINOV-DESPRE MANTUIREA NEORTODOCSILOR………….Tu prin ce spui NU ESTI ORTODOCS,ESTI ERETIC SI MAI MULT…………POCAIESTE-TE DE HULELE TALE,ASCULTA SFINTII DIN CERURI NU DRACII DE PE PAMANT SI VAZDUHURI!

    Apreciază

  11. Georgienii, bulgarii, antiohienii, rușii, nu au fost la Sinodul din Creta. Tare mai seamănă Sinodul din Creta cu Sinodul Patriarhiei Ecumenice din 1879. Și cu multe alte Sinoade eretice care au avut loc între timp. Iar Sfântul Teodor Studitul spune sa nu fim in comuniune cu cei în același cuget cu episcopii din sinodul adulter, iar episcopii români au fost mereu in același cuget cu cei de la Constantinopol. Creta nu e borna. Întreruperea comuniunii trebuia să aibă loc cu mult timp înainte. Q.e.d.

    Canoanele apostolice sunt cele mai clare pentru erezia ecumenistă, cea mai veche erezie, manifestată prin comuniunea cu ereticii și relativizare, adică anihilare a credinței. Împreună rugăciunile înseamnă propovăduire cu capul descoperit a ereziei.

    Canonul 15 1,2 nu zice să așteptăm încă un sinod eretic sa întrerupem comuniunea cu propovăduitorii unei erezii care e veche de aproape 2 milenii… Panerezie deja osândită de Soboare și de Sfinți. Deci am dormit somnul cel de moarte, dar putini sunt cei care vor sa recunoască…

    Apreciază

  12. roman zice:

    ADMIN…..Sefule TU,eu,noi,ne-am TREZIT dupa CRETA 16.Sau tu citeai/stiai/traiai/erai mai precaut si inainte de creta 16 sau dupa creta ,ai inceput sa TE SPERII DE HAUL IN CARE SUNTEM?Daca si inainte tu erai ingradit de EREZIA ECUMENISTA,te felicit si intr-adevar ptr tine NU creta 16 e borna.Daca datorita acestui ,,eveniment” te-ai trezit,atunci creta e borna……..Si PUNCT.N-o mai tot lalaiti cu fel de fel de intelesuri,rastalmaciri si ras-ras-intelesuri.Daca TREBUIA mai inainte sa facem asta ?Da,trebuia,dar CRETA 16 este ceva, este altceva fata de ….inainte de creta-s-a dogmatisit/indosariat/oficializat eresul cu semnatura si parafa,adica s-a umplut paharul.O microparte dintre romani s-au trezit(altii din alte tari, nu stiu si nu ma intereseaza,sunt doar un ticalos de mirean din Romania),ca asa a randuit/ingaduit Domnul Hristos.Ptr cei care au intrerupt pomenirea,au inceput sa mai citeasca Sfintii Parinti,Pidalionul sau sa fie mai ,,precauti” cu FAPTELE,CRETA 16 ESTE EVENIMENTUL/BORNA SI CUM VREI TU SA-I SPUI.Nu mai faceti si din asta …altceva.Mai opritiva din a RASTALMACI orice e un inceput bun.Sunte-ti CONTRA la absolut tot ce e bun,neaparat vreti sa va impuneti din capul vostru,,logic” basmele voastre…Iertare

    Apreciază

    • Nu trebuie sa ne dezvinovatim ca nu am stiut. Suntem cu toti de vina ca nu ne-am trezit mai demult si erezia a facut cancer.

      Noi am asteptat pana in faza terminala si din cauza asat s-a ajuns unde s-a ajuns. Daca am fi intrerupt comuniunea cu zeci de ani in urma nu am ajuns aici…

      Apreciază

  13. HD zice:

    Pt. Roman
    Cei excomunicaţi din Biserică, aceia nu mai sunt membrii ai Bisericii. Pe aceia Biserica i-a tăiat de la Trupul ei.Aceia sunt eretici condamnaţi, caterisiţi și excomunicaţi.
    Canonul 15 l-ll Constantinopol nu se referă la aceștia, pt. cã orișicum cu aceștia nu mai poţi să fi în comuniune, ei fiind în afara Bisericii ,ca organizaţie/instituție.
    Canonul 15 l-ll Constantinopol se referă la întreruperea comuniunii cu schismaticii eretici (aflaţi în Biserică, ca instituție) ,înainte de cercetarea lor sinodicească (neexcomunicaţi,netăiaţi de la Trupul Bisericii) .
    De ce? Pt. că aceștia sunt în fapt despărțiţi de Biserică, de Sfinții Părinți. Sunt în schismă cu Biserica, prin mărturisirea lor de credință, alta decât a Bisericii. Aceștia din acest motiv sunt sub anatemă, cum spune Sfântul Teofan Zăvorâtul, chiar înainte de pronunţarea ei asupra lor,adică înainte de cercetarea lor sinodicească. Sunt osândiţi de ei înșiși. Sunt despărțiţi de Biserică și ca atare sunt în schismă cu Biserica, conform Canonului 15 l-ll Constantinopol și în consecință, nu poţi fi în comuniune cu ei.
    Canonul 15 l-ll Constantinopol vorbește despre aceștia, căci, întrerupi comuniunea cu cineva care este în Biserică, nu în afara ei. Când? Înainte de cercetarea lui sinodicească, înainte de a fi excomunicat. Acela chiar dacă propovăduiește o erezie, dacă nu e excomunicat, o propovăduiește în Biserică, cu capul descoperit adică. Iar pt. că o propovăduiește în Biserică, nu înseamnă că în Biserică nu mai este Har,nu mai sunt Taine, ci înseamnă că acela face schismă în Biserică, mărturisește altceva decât Biserica și ca atare nu poţi fi în comuniune cu el, trebuie să întrerupi comuniunea cu el, să îl izolezi, nu să părăsești Biserica,căci nu el e Biserica,ci Biserica este Trupul lui Hristos,de care acela însuși se desparte.
    Un exemplu concret îl avem cu Patriarhul Athenagoras sau cu cei dinaintea lui sau de după el. Pe timpul lui nu mai erau Taine în Biserică sau Har sau Biserica nu a mai dat Sfinți?Aceeași Biserică în care erau și acești ecumeniști notorii ,cu ereziile lor.
    Dar acuma erezia a fost decretată de la înălţimea Sinodului, legiferată cu alte cuvinte,oficializată,propovăduită în numele Bisericii, adică al meu și al tău și al tuturora, adică impusă tuturor.
    Pt. cine vrea să scape de erezie, trebuie să se îngrădească de ea, să întrerupă comuniunea cu ea și cu promotorii ei,până la o judecată sinodicească a schismaticilor eretici aflaţi în Biserică, neexcomunicaţi. Nu,din cauza lor,a schismaticilor, să părăsească Biserica, să o nege.
    Ei sunt despărțiţi de Biserică, ecumeniștii. Ei sunt în schismă cu ea,de aceea și trebuie întreruptă comuniunea cu ei,în faptă ,până la o judecată a lor sinodală.
    Noi nu ne putem substitui rânduielii Bisericii statornicită de Sfinții Părinți de veacuri. Nu putem noi, cu de la sine putere,să-i excomunicăm pe eretici,să-i tăiem noi de la Trupul Bisericii. Asta o face doar Biserica,sinodal,sobornicește.
    Noi să facem ce ţine de noi :să ne îngrădim de erezie, să întrerupem comuniunea cu ecumeniștii,să mărturisim adevărul.
    Nu ecumeniștii sunt Biserica,ci cei din Biserică care mărturisesc adevărul,cu cuvântul și cu fapta.
    Pt. cine vrea să scape de erezie, să se îngrădească de ea, să întrerupă comuniunea cu ecumeniștii, nu să părăsească Biserica.

    Apreciază

    • In fața lui Hristos ereticii nu sunt in Biserica și nu se mântuiesc. Dar precum Hristos are două voințe și două lucrări, trebuie pusă în lucrare și a doua parte. Desi sunt vinovați, ei încă se folosesc de lucrurile Împăratului. Ar trebui pedepsiți, dar slugile Împăratului s-au împuținat. Dacă nu vor reuși să facă ceva slugile Lui, Însuși Împăratul ii va osândi când va veni întru slava Sa.

      Botezul (ortodox) niciodată nu se reface, iar preoția se ridică prin caterisire, și de sine, și prin lucrarea soborului. Doua voințe și două lucrări

      Apreciază

    • roman zice:

      Mai baiete,folosesti cuvinte care habar n-ai ce inseamna…cica, pe timpul lui athenagoras ce… nu mai erau Taine si Har in Biserica….RASPUNS ESTI VARZA,pai ce Biserica cea Una tu crezi ca sta intr-un micut de patriarh precum atenagoras?Sau ce treaba are un MASON SPURCAT CU Biserica cea Una ?Toti masonii sunt satanisti……Pai tu crezi ca ala ,acum nu e in iad?Tu crezi ca Dumnezeu asteapta pe oameni sa-i zica ce sa faca cu Harul sau pe cine sa osandeasca sau pe cine sa primeasca in Rai? Si origen a fost dat anatema ,prin anii 550,dupa sute de ani de la moartea sa,pai tu crezi ca el pana atunci a fost in rai si cand a vazut Dumnezeu hotararile oamenilor,l-a trimis in Iad ?BAIETE,PAZAESTE-TI GURA TA ,CA ZICI HULE IMENSE.TINE MINTE….DOAR SI NUMAI IN BISERICA SUNT SFINTE TAINE ,IAR ERETICII PANA LA SINODICEASCA CERCETARE ,MAI ALES DUPA CRETA 16 ,SINGURI AU ALES SA IASA DIN BISERICA CEA UNA,FIINDCA EI AU ALES EREZIA SI NU PE HRISTOS,ei au ales MASONERIA =IERARHII care joaca cu DRACII JIDOVI prin spurcaciunea spurcaciunii=capista jidovilor si se roaga impreuna cu PAPA cel spurcat,inaintea mergatorul satanei-om.SA nu mai zici in viata ta ca in Biserica nu mai sunt Taine,fiindca doar si numai in Biserica sunt Sfinte Taine si doar ortodocsii DREPT CREDINCIOSI sunt in Biserica Ortodocsa,nu si ereticii.TU CITESTE CE ZIC SFINTII PARINTI MAI BAIETE,NU ASCULTA DE DRACII CARE PRIN GAND ITI INTRA IN MINTE si te indracesc…..VEZI ca eu ti-am adus citate ale Sfintilor Parinti,iar tu acum ii critici pe ei si ii contrazici….Chiar esti ORB ,CHIAR NU POTI SA CITESTI MICILE CITATE ALE Sfintilor si sa FACI intru totul ce spun ei ?!Ba ,da’ tu n-ai frica deloc de Dumnezeu!Spunemi un SINGUR Sfant care spune ca ERETICII SUNT IN BISERICA LUI DUMNEZEU…..Ce legatura este intre templul idolilor si Biserica lui Dumnezeu…. RAR VEZI UN ASA INSELAT CA TINE,CARE NU ARE FRICA DE DUMNEZEU SI NICI NU TACE…..Pai nu pe mine ma ,ma contrazici,ci pe Sfintii de mai sus si pe toti Sfintii Bisericii celei Una.Dumnezeu sa te ierte si sa te lumineze.

      Apreciază

Lasă un răspuns către roman Anulează răspunsul