MĂRTURISIREA ADEVĂRULUI SAU PROPOVĂDUIREA COMPROMISULUI? Treziți-vă! Pericolul vine de la frații cei mincinoși „care predică și ei Ortodoxia, dar oarecum schimbată și prefăcută după placul lumii acesteia și a stăpânitorului acestei lumi”

Din cauza păcatelor și a lipsei noastre de pocăință vor veni vremuri foarte dificile pentru mărturisirea credinței în fața tăvălugului ecumenist și neoecumenist. Prin nepăsarea noastră, am lăsat teren diavolului, pentru ca dezbinarea din Biserică să ia proporții din ce în ce mai mari; propovăduitorii mincinoși își întind cursele viclene peste tot, folosind un limbaj lingușitor, uns cu toate alifiile, menit să zgândăre slăbiciunile cele mai ascunse ale părinților implicați în situația creată după sinodul din Creta, părinți care la început au anunțat fiecare întreruperea pomenirii ierarhilor eretici, dar acum se va vedea cine va lupta până la capăt și cine nu. Se va vedea și ce pași subtili folosește diavolul pentru a-i atrage înapoi în comuniune cu erezia pe părinții care au vrut să se îngrădească de erezie, fără să cugete însă ortodox în toate.

Iată mai jos o radiografie a situației așa-numitei rezistențe anti-ecumeniste, așa cum se prezintă ea la ora actuală, care arată foarte îngrijorător:

  • După cum știți, Mihai-Silviu Chirilă a propulsat câțiva acoliți naivi, niște tineri dornici de acțiune, dominați însă de râvnă fără socoteală, care fără să își dea seama, au intrat în slujba acestui pseudo-teolog, care îi folosește din plin pentru a-și răspândi peste tot ideile veninoase, sub masca „anti-ecumenismului”. Această campanie așa-zis „mărturisitoare”, a fost intens mediatizată de site-ul pe care tot abilul teolog îl folosește din plin pentru a propovădui compromisul. Totul este făcut însă „sub acoperire”, sub emblema „neprihănită” a luptei cu ecumenismul și cu Noua Ordine Mondială. Astfel, obiectivele din umbră ale acestui turneu, urmăresc într-o manieră foarte subtilă relativizarea credinței, să demonstreze că este suficient să spui doar cu gura că nu ești de acord cu ecumenismul și sinodul din Creta, fără să fie nevoie să întrerupi pomenirea. Ca aplicație, gândiți-vă bine ce va face acea „mulțime mare” de preoți, călugari, maici și mireni „foarte mărturisitori” (în opinia lor) pe care zic că i-au întâlnit în peregrinările lor – bineînțeles că se vor consola cu pretinsul „cuget ortodox”, fiindu-le alimentată astfel slava deșartă și crezându-se în același timp „mari mărturisitori”, și nu vor mai întrerupe în veci pomenirea, pentru că pretinșii „tineri mărturisitori”, la comanda distinsului conducător și „binefăcător” Mihai-Silviu Chirilă au avut grijă să îi consoleze că fac foarte bine ce fac, deși nu s-au îngrădit de erezie… Faceți acest exercițiu de gândire. Există oare mărturisitori anonimi? Așa ne-au învățat Sfinții Părinți? Poți mărturisi oare dacă nu aplici Canonul 15, rămânând în eres prin pomenirea ereticului? După cum vedeți, tot ce face Chirilă este de fapt o mișcare subtilă, o condiționare indirectă de a rămâne în comuniune cu ecumeniștii, pe principiul „lasă că merge și așa”.

Vedeți mai pe larg cum trebuie de fapt abordată lupta cu ecumenismul, fără răstălmăciri ale minților întunecate:

Cum trebuie abordată lupta cu ecumenismul în condițiile actuale

Răspunsuri pentru adepții iconomiei nelegiuite: „Episcopul este în erezie, prin faptul că pomeneşte un eretic la litur­gh­ie, chiar dacă ar spune că are cuget sănătos” – Sfântul Teodor Studitul – Scrisoarea 40, Fiului Naucratie

  • Nu mai vorbim că Emanuel Iscru si fratele Valerică mustesc de înșelare, de părere de sine și slavă deșartă, crezându-se apostoli și trimiși pe pământ. Au o atitudine sectară, le place să se laude și primesc fără discernământ tot felul de vedenii (fratelui Valerică i-au apărut vedenii demonice pe care le-a luat drept Sfântul Ioan Maximovici; în cartea „Dictatura numerică” – deși se combate înrobirea electronică și CNP-ul, din păcate sunt adăugate mai multe relatări ale unor astfel de vedenii și stări înfierbântate ale autorilor, care au căzut în alte capcane, una fiind a slavei deșarte, nu mai vorbim de propovăduirea că e OK să mai fi uneori și în comuniune cu ereticii, să mai fii și cu diavolul din când în când, că altfel s-ar putea să dai de „schimsă”, bau-baul inventat de Chirilă pentru a-i dresa pe toți naivii care se umflă în pene… – a nu se înțelege că punem la îndoială pericolul schismei, dar acesta apare atunci când se crează ierarhie paralelă, ca o consecință a negării sfințirii Tainelor înainte de caterisirea făcută de Biserică – CAZUL STILIȘTILOR, CAZUL P.IOAN MIRON ȘI AL ALTOR GRUPĂRI – însă nu există „schismă” față de eretici, așa cum vrea să îi dreseze pe cât mai mulți, Mihai Chririlă, catalogând drept schismă, tocmai întreruperea patristică a comuniunii cu ereticii).

Acești tineri înfierbântați se cred vrednici de a vedea minuni, deși Sfinții Părinți, îmbunătățiții fiind, fugeau de astfel de vedenii și se socoteau păcătoși și nevrednici.

Au uitat oare acești frați să citească aceste cazuri exemplare de înșelări demonice, descrise de Sfântul Ignatie Briancianinov, în cartea sa, „Despre înșelare”?

Inselari dracesti. Putem fi siguri că unii parinti slaviti de oameni sunt „vazatori cu duhul”? Mirenii si chiar monahii lipsiti de dreapta socoteala duhovniceasca sunt aproape totdeauna atrasi de amagitori, fatarnici si oameni care se gasesc in inselare draceasca, recunoscandu-i de sfinti si harismatici

Bineînțeles, dacă sunt adepți ai împărtășaniei iresponsabile (cu care Sfântul Teofan Zăvorâtul, Sfântul Paisie Velicicovski și Sfântul Gheorghe de la Cernica nu erau de acord), nici nu s-au mai gândit la astfel de pericole, ei se consideră vrednici pe sine de orice, auto-mântuiți, trimișii lui Dumnezeu pe pământ etc…

Sfinții Părinți despre pericolul împărtășirii dese a omului nedespătimit contemporan

  • Apoi, în ultimele zile, teologul pretins Mihai-Silviu Chirilă a publicat o serie de articole, care, așa cum ne-a obișnuit până acum, nu au alt scop decât să inducă în mințile cât mai multor preoți și mireni, aceeași stare de anihilare a luptei cu ecumenismul și adormire a conștiințelor, care se liniștesc, rămânând în erezie, dar consolându-se că au cuget ortodox. Articolele distinsului teolog și ale colegilor colaboratori, sunt pline de fraze alambicate și acide, presărate cu minciuni, atacuri la persoană și speculații impertinente, menite să producă senzație.

Bineînțeles, pretinsul teolog nu va pregeta să tune și să fulgere, împotriva celor ce îi arată adevăratele intenții, alături de ajutorul său de top la capitolul împroșcare gratuită cu noroi – părintele Vasile Ioviță…

Cu un tupeu incredibil, părintele Vasile Iovită și întreaga redacție, plină de cea mai înfloritoare slavă deșartă, susțin gogomănia că Onufrie este „un sfânt în viață”, când acesta participă la slujbe împreună cu ereziarhul Kirill și îl aprobă în fața oamenilor atunci când acesta îl pomenește la rândul său, pe ereziarhul ereziarhilor, Bartolomeu!!! Iar acest Onufrie și cei de teapa lui sunt considerați mărturisitori! Am ajuns la apogeul prostiei, dar pentru a fi credibili, redacția ne-ortodoxinfo inventează tot felul de povești nemuritoare despre niște presupuse prigoane.

Iată de fapt realitatea:

Îl vedem foarte clar pe Mitropolitul Onufrie alături de ecumenistul Kirill, când acesta îl pomenește pe Bartolomeu! Și mai au tupeul să îi dedice articole kilometrice și schizofrenice, încercând să arate că acest Onufrie e chipurile cu viață sfântă și conservator – observații făcute chiar de ecumeniști! Iar schisma Mitropolitului Filaret e girată chiar de de Bartolomeu!!! –  dar și Onufrie il pomeneste pe Bartolomeu!!! Unde este lupta cu ecumenismul atunci? Unde este lupta cu cei care girează schisma Ucraineană? Unde este delimitarea de aceștia? Nu vedeți oameni buni că vi se aruncă praf în ochi?! Vi se spune, că noi, cei care nu dorim decât ca Ortodoxia să fie mărturisită corect, așa cum au mărturisit-o Sfinții Părinți, pecetluind-o cu nevoințele și cu sângele lor, i-am „ponegri” și i-am „batjocori” pe ierarhii care propovăduiesc compromisul, și care după cum spune Sfântul Cuvios Ioan Iacob de la Neamț, „predică și ei Ortodoxiadar oarecum schimbată și prefăcută după placul lumii acesteia și a stăpânitorului acestei lumi.” Dar pentru a convinge un public de grădiniță, Mihai Chirilă, părintele Vasile Ioviță și alți colaboratori ai celebrului portal, folosesc un limbaj de grădiniță! Prin folosirea epitetelor „ponegriți”, „batjocoriți”, „acuzații blasfemiatoare” urmăresc o manipulare ieftină, menită să producă rapid în rândul mulțimilor de cititori, efectul de turmă, care se bulucește constant în jurul a ceva pentru care a făcut o mare pasiune, pasiune la care va renunța cu greu, mai ales dacă le spui că idolii lor sunt „batjocoriți” de „schismatici” – efect garantat pentru toate gloatele care aclamă fără discernământ anumite persoane… Chiar dacă ierarhii respectivi au dobândit faimă în fața oamenilor și au făcut în ochii lumii „mult bine”, acest „bine” nu e bine până la capăt dacă poporul care participă la slujbele lor, asistă la pomenirea ereticului Bartolomeu și se întinează astfel de erezie!

Despre frații cei mincinoși

Dar după cum se va vedea, noi nu „ponegrim” și nu „batjocorim” pe nimeni. Expunem doar niște fapte, fotografii, înregistrări video, care arată starea reală a fiecăruia.

Iată mai jos dovada clară! Nu există părtășie între Hristos și Veliar, nu poți fi în același timp și cu Dumnezeu, și cu diavolul! Mitropolitul Onufrie ar vrea să le împace pe amândouă, să își păstreze și bunele-relații cu superiorii eretici și faima de ierarh „conservator”. Dar un astfel de mitropolit, care, după cum bine știm, se roagă cu rabinii, musulmanii, papistașii, protestanții etc. – conform canoanelor, trebuie scos de la împărtășire, adică trebuie întreruptă comuniunea cu el – iar după cum știți, PS Longhin slujește și se împărtășește fără probleme, din același potir cu Mitropolitul Onufrie! Cireașa de pe tort din articolul distinsului teolog este că tocmai ecumeniștii îl consideră „cu viață sfântă” și conservator pe Onufrie! Trebuie să fi înnebunit de-a binelea ca să te lași prostit pe față, fără nicun fel de menajamente, de autorii de la ne-ortodxinfo, și să crezi că Onufrie, cel lăudat de ecumeniști, este un „mărturisitor”. Dar astăzi toată lumea a început să înnebunească…

„Va veni vremea ca oamenii să înnebunească și când vor vedea pe cineva că nu înnebunește se vor scula asupra lui, zicându-i că el este nebun, pentru că nu este asemenea lor” – Sfântul Antonie cel Mare

Mitr.Onufrie al Kievului în comuniune și împreună-slujire cu ereticii ecumeniști

More than 100,000 participate in Liturgy, all-night procession for 100th anniversary of Royal Martyrs (+ VIDEO)

La min 1:54:20 Patriarhul eretic Kiril pomeneste pe toti Patriarhii ecumenisti, incepand cu Bartolomeu

  • Ca să putem vedea adevărul trebuie să ne smerim mai întâi, să luptăm mai mult cu patimile personale, și în primul rând cu slava deșartă, care acționează foarte subtil. Să respingem orice gând de vrednicie, laudăroșenie, căci acestea ne întunecă mintea și ne afectează discernământul. Să ținem cont că idolatria de orice fel, iarăși ne îndepărtează de Adevăr, fie că e vorba de unii episcopi, de părutele fapte bune ale firii căzute, de duhovnicii pe care îi investim cu prea multe laude și calități, ducându-i și pe ei în isipită cu purtarea noastră nesăbuită, fără să fim atenți dacă aceștia au urmat sau urmează întru toate lui Hristos, ca să îi putem asculta.

 

  • Mântuitorul a spus: „Cuvântul vostru să fie: Ceea ce este da, da; și ceea ce este nu, nu; iar ce e mai mult decât acestea, este de la cel viclean.” (Matei 5, 37).

Dar ce observăm? Mihai-Silviu Chirilă îl persiflează pe părintele Vasile Savin, acuzându-l că are o „abordare simplistă”, deoarece a exemplificat prin pilde adevărata situație a consecințelor infectării cu erezia ecumenistă prin pomenire. Prin ceea ce face, Chirilă Îl socotește vinovat pe Însuși Mântuitorul, Care a vorbit pe înțelesul tuturor, a vorbit adesea în pilde pentru a face totul mai ușor de înțeles pentru fiecare, indiferent de vârstă, educație, condiție socială – iar Sfinții Părinți au făcut la fel.

Mihai Chirilă se dă de gol, prin împăunarea-i caracteristică. Este plin de sine și se mândrește cu articolele sale kilometrice, care nu spun de fapt nimic – vorbărie de lemn care încearcă în continuu să demonstreze că negrul e alb și albul negru, vorbărie deșartă de filosofi, diletanți, oportuniști etc…

Învățăturile simple și clare lăsate de Sfinții Părinți îl contrazic pe acest fariseu care nu vrea decât să țină oamenii în rătăcire:

Răspunsuri pentru adepții iconomiei nelegiuite: „Episcopul este în erezie, prin faptul că pomeneşte un eretic la litur­gh­ie, chiar dacă ar spune că are cuget sănătos” – Sfântul Teodor Studitul

Fragmente din procesul Sfântului Maxim Mărturisitorul:

Zis-au lui:

– Dar ce vei face, de vreme ce cei din Roma sunt uniţi cu cei din Constantinopol? Căci aseară au sosit de la Roma două delegaţii şi mâine dimineaţă, în ziua duminicii, se vor împărtăşi cu Patriarhul din Preacuratele Taine. Cuviosul răspunse:

– Chiar dacă tot Universul va fi în comuniune cu Patriarhul, eu nu voi fi în comuniune cu el. Precum ştiu că Sfântul Duh prin Apostolul Pavel spune că îngerii înşişi vor fi anatema dacă ar propovădui într-alt chip, aducând ceva nou în credinţă (Galateni 1,8).”

 

Ce trebuie să știe un creștin

Aceste puncte le recomandăm spre reflecție și tinerilor creduli, care fără să știe fac jocurile versatului Mihai Chirilă, și tuturor celor care se lasă influețați și manifestă slăbiciune față de Mihai Chirilă și alți preoți și teologi care au dus lupta cu ecumenismul și îngrădirea de erezie într-o relativizare totală:

  • Prin pomenire ne identificăm cu credința ierarhului, astfel, stare de neutralitate nu există.

Sfântul Grigorie de Nissa:

”Când credincioții și preoții pomenesc un episcop eretic, ei nu se adresează Tatălui ceresc, ci lui satan însuși”.

Sfântul Ipatie de Rufinian:

„Cum am aflat că [Patriarhul Nestorie] spune erezii despre Dumnezeu, am încetat orice comuniune cu el şi nu-i mai pomenesc numele; pentru că nu este episcop”.

Din Canonul 15, I-II Constantinopol:

„cei ce se despart pe sine de comuniunea cea cu întâiul stătător al lor pentru oarecare eres osândit de sfintele Sinoade (…) nu au osândit pe episcopi, ci pe pseudo-episcopi şi pe pseudo-învăţători, şi nu au rupt cu schisma unitatea Bisericii, ci s-au silit să izbăvească Biserica de schisme și de dezbinări”

Sfântul Teodor Studitul – SCRISOAREA 553 – Către soţia unui spătar al cărui nume e Mahara

”Tu îmi zici că te temi să-i spui preotului tău ca să nu-l pomenească pe ereziarh. Ce pot să-ți răspund la asta? Eu nu îl îndreptățesc: dacă comuniunea prin simpla pomenire produce necurăție, atunci cel care pomenește pe ereziarh nu poate fi ortodox.”

  • Schisma nu se face față de eretici, ci față de ortodocși. Astfel, întreruperea pomenirii nu este schismă, iar întreruperea comuniunii cu toți epscopii care acceptă ecumenismul, chiar dacă încearcă să fățărască ortodoxia nu este schismă! Aceasta și fac părinții care s-au îngrădit în mod corect de erezie. Una este să faci iconomie în cele nebisericesti și să aștepți pe cineva să întrerupă pomenirea ereticilor, când acesta e smerit și respectuos față de cei care țin acrivia, alta este să îndreptățești o icomomie nelegiută, prin comuniune pe termen nelimitat cu ereticii și în final, cu antihristul!

Iconomia îi ajută pe cei neputincioși și smeriți să își îndrepte greșeala, dar când devine prilej de întinare nesfârșită cu erezia, se transformă în călcare de lege

Sfântul Teodor Studitul arată că nu este obligatorie iconomia față de preoții și ierarhii cu „cuget ortodox” – iar această iconomie se face numai in cele nebisericesti, dacă aceștia doar pomenesc, nu însă și slujesc cu ereticii!

SCRISOAREA 40 – Fiului Naucratie

„La prima, despre preotul ortodox, dar care pomeneşte din frica de prigoană, pe episcopul eretic, ţi s-a răspuns mai înainte, dar [îţi răspund] iarăşi: dacă nu va liturghisi împreună cu un eretic şi nu se va împărtăşi cu unii ca aceş­tia, trebuie primit unul ca acesta când e vorba de mân­­cat împreună şi de psalmodiere şi de binecuvântarea bu­catelor (şi aceasta prin iconomie), dar nu la dum­ne­ze­ias­ca împărtăşanie. Şi, cât timp ţine erezia, trebuie să se cerceteze neapărat; iar că pentru cei primiţi ar ajunge măr­tu­risirea, nu ştiu decât că aceasta este în chip limpede un vicleşug. Căci tu [trebuie] să ştii că [numai] în vremea în care nu este erezia dezlănţuită şi [numai] în legătură cu cei care nu sunt osândiţi în chip limpede suntem învăţaţi de Părinţi să nu cercetăm. Dar un asemenea preot care să nu fie amestecat şi care să nu aibă părtăşie cu ereticii rar se găseşte acum.”

Prin urmare, cei care țin acrivia nu sunt în schismă! Cu PS Longhin s-a făcut destulă iconomie până la o vreme, nu putem să riscăm să ajungem în comuniune cu Onufrie cu ale sale rugăciuni în comun cu eterodocșii, iudeii și păgânii, cu Kirill și alți eretici ecumeniști din Patriarhia Moscovei, care acceptă că papistașii ar avea Taine și care acceptă Sinodul din Creta, apoi cu Bartolomeu și cu antihristul!

  • Copilul nu se întinează de erezie, pentru că, conform canoanelor, nu răspunde nici pentru erezia părinților, nici pentru alt păcat.

PIDALION – Cârma Bisericii – CANOANELE SFÂNTULUI TIMOTEI

ÎNTREBAREA 18
De la care vârstă se judecă de Dumnezeu păcatele?

RĂSPUNS
După cunoştinţa şi înţelepciunea fiecăruia. Unii din vârsta de zece ani, iar alţii şi de la mai mare vârstă.

TÂLCUIRE
Pentru că copiii aceia ce sunt de o fire isteaţă, şi deştepţi, aceştia mai lesne, şi mai degrab deosebesc binele de rău. Pentru aceasta, şi de la vârsta de zece ani. Iar aceia ce din fire sunt tâmpi, şi au minte adormită, mai târziu ajung, a deosebi binele din rău. Şi pentru aceasta de la mai mulţi ani ai vârstei lor se judecă de Domnul păcatele lor.

Despre mărturisirea Botezului în cazul pruncilor, atunci când aceștia vor crește și vor avea vârsta necesară, vorbește și Sfântul Teofan Zăvorâtul:

Sfântul Teofan Zăvorâtul despre mărturisirea Botezului prin închinarea de bunăvoie lui Dumnezeu

Îl întrebăm pe distinsul teolog și pe cei care îl urmează legați la ochi, cumva pruncii au venit singuri să se boteze? Au luat ei această decizie, neputând nici să meargă, nici să vorbească? Dacă nu au luat copiii decizia, atunci cine a luat-o? Prin urmare, nu înseamnă că există cineva răspunzător pentru asta? Și dacă cineva este răspunzător, nu înseamnă că e spre osânda celui care merge la pomenitorii de eretici, și răspunde în același timp pentru respectivul prunc?

Pentru orice Taină care se săvârșește este responsabil cineva! Da, harul lucrează, în cazul fiecarei săvârșiri a unei Taine, de către pomenitorii de eretici, spre osândă! Sunt vinovați părinții copilului pentru că sunt în comuniune cu ereticii, ducându-se ei în primul rând la pomenitorii de eretici, și ducându-și apoi și copilul, să îl boteze, mirungă, împărtășească! Cel puțin pentru preotul care săvârșește Taina, aceasta este săvârșită spre osânda preotului care slujește cu nevrednicie, aflându-se în erezie și propovăduind-o prin pomenirea numelui ereziarhului! Pentru că Sfinții Părinți niciodată nu au fost de acord cu împărtășirea unde e pomenit ereticul, nici cu alte slujbe făcute de cei care fățăresc ortodoxia; iar cel care pomenește pe ereziarh nu poate fi ortodox! Sfântul Teodor Studitul spune peste tot în Scrisorile sale, că NU TREBUIE SĂ LUĂM PARTE LA LITURGHIE ȘI NU TREBUIE SĂ PRIMIM LA LITURGHIE PE PREOȚII CARE POMENESC ERETICI!

Copilul nu are nicio vină – va decide ce cale să aleagă atunci când va crește, dar preotul care slujește aflându-se în erezie, va trebuie să dea socoteală, la fel și părinții și nașii, pentru acceptarea de bună-voie a ereziei sau pentru ignoranța lor, după caz. Părinții și nașii, vor da socoteală de asemenea, pentru educația greșită dată copilului și pentru toate învățăturile greșite la care îl vor expune.

 

Treziți-vă ! Tot ceea face Chirilă nu reprezintă decât răstălmăciri stupide de îmbrobodit naivii, dezbinare și asmuțire a unora contra altora! Asta a făcut de la început, odată cu teoria „părtășiei la erezie”, părtășie despre care spune că ba este, ba nu este a treia stare între ortodoxie și erezie. Dar, în mod logic, din frazele sale, rezultă că de fapt consideră că părtășia la erezie este a treia stare între ortodoxie și erezie! Face exact ca cel prins asupra faptului, dar care neagă nebunește, agățându-se de această negare, când deja se află în fața faptului împlinit!

Scrierile Sfântului Teodor Studitul nu sunt interpretate bine, ci sunt scoase din context și folosite de Mihai Chirilă într-un mod viclean, având drept scop o mare înșelăciune.

În viziunea Sfântului Teodor, preoții și episcopii care sunt în comuniune cu ereticii fățăresc ortodoxia iar atunci când Sfântul Teodor spune despre anumiti preoți că gândesc și au cuget ortodox, este vorba aici de preoți smeriți, aflați încă în erezie, dar care acceptă îndreptare din partea celor care s-au îngrădit de erezie, dorind să ajungă și ei să se îngrădească de erezie, după ce vor prinde curaj.

Celor care ne acuză – Atunci când ne etichetați drept „schismatici”, pentru că nu acceptăm calea compromisului viclean cu erezia, înseamnă că îi certați de fapt, pe Sfintii Părinti, pentru că noi lor vrem să le urmăm! Înseamnă că le cereți socoteală Sfântului Maxim Mărturisitorul, Sfântului Grigorie Palama, Sfântului Marcu Evghenicul și celorlalți Sfinți Mărturisitori, că nu au vrut să audă de nicio comuniune cu ereticii și nu au propovăduit în niciun fel calea compromisului!

Treziți-vă și gândiți limpede, însușiți-vă mintea Sfinților Părinți, citindu-le scrierile în tot contextul lor, nu în contextul trunchiat și răstălmăcit de adepții compromisului viclean!

Reclame
Acest articol a fost publicat în Ecumenism, Evenimente cotidiene importante, Inselari contemporane. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la MĂRTURISIREA ADEVĂRULUI SAU PROPOVĂDUIREA COMPROMISULUI? Treziți-vă! Pericolul vine de la frații cei mincinoși „care predică și ei Ortodoxia, dar oarecum schimbată și prefăcută după placul lumii acesteia și a stăpânitorului acestei lumi”

  1. Adrian zice:

    Pe bune, ati acceptat reclame pe site? Si imi apar cateva reclame, una la contraceptie, una cu karma si una la produse de machiat. 😦 reclamele sunt o capcana, nu intelegeti asta? Nici bani nu faceti in schimb isi bat joc de cei ce acceseaza paginile.

    Apreciază

    • Reclamele sunt incluse de cei de la WordPress fără acordul nostru, din păcate nu avem ce face. Ca să nu mai existe reclame, probabil trebuie să cumpărăm un domeniu și să decidem în tot ce ține de site. Dar ca să cumperi un domeniu WordPress, trebuie cont bancar, cel mai probabil și card bancar. În platforma gratuită, așa cum este acum, reclamele sunt incluse de WordPress.

      Apreciază

    • Dacă nu vreți să vedeți reclame, instalați-vă extensia AdBlock pe Chrome si va bloca reclamele pe orice site pe care îl accesați. Nimic nu este curat pe internet, începând cu cei trei de „ w ” . Dumneavoastră când citiți știri cu ce se întâmplă prin lume sau căutați informații medicale, nu întâlniți astfel de reclame? Peste tot sunt, asta e realitatea. Dacă nu îi convine cuiva, recomandăm să își pună un program sau extensie care blochează reclamele, și în plus combate și încetinirea vitezei internetului…

      Apreciază

  2. cata zice:

    În loc să găsiţi ceea ce vă uneşte şi să duceți lupta sfântă mai departe, pentru a lămuri şi lucrurile cu care nu sunteți de acord între voi, vă muşcaţi unii pe alţii de fund, crezând că în felul ăsta veți „deştepta” pe cineva asupra „erorii” celuilalt. Veţi da seama pentru asta (voi, „grupările”, cum vă place să vă numiţi între voi). Aţi stricat toată lupta cea bună. Ecumeniştii sunt cu mult deasupra voastră în ceea ce priveşte faptul că măcar se înţeleg între ei. Voi faceţi numai dezbinare spre bucuria dracilor şi a ecumeniştilor. Dacă nu vă veți întinde mâna unul altuia şi nu veți încerca să o luaţi de la zero, pornind de la ceea ce vă uneşte, în zadar va fi lupta voastră. Îmi pare rău că nu pricepeți că, indiferent care-i înșelarea celuilalt, e înşelare de la diavol şi n-ar trebui să se justifice un atac la persoană. Fiecare „grupare” a făcut ceva bun de la sinodul tâlhăresc încoace, fie şi măcar întreruperea pomenirii. Dar nu, voi nu sunteți mulţumiţi, voi vreți ca toţi nepomenitorii să fie deodată sfinţi. Mult succes cu asta. Și mai e o chestiune. Sunt lucruri cu care exagerați. Să știți că și exagerarea e o minciună, la fel ca omisiunea cu bună-știință. Chiar și răspândirea „adevărurilor” auzite la a doua mână, fără a fi verificate. Şi spun toate astea pentru toate grupările care nu vor să întindă mâna şi se cred deţinătoarele adevărului absolut. Păcat, mare păcat. Dumnezeu să vă ajute.

    Apreciază

    • Domnule Cătălin pe cine mușcăm?De ce nu vedeți cine face dezbinarea?De ce lui Chirila și acoliților lui nu le trimiteți mustrări? Dacă fratele matale greșește, nu îl mustri, pe motiv că să nu faci dezbinare ? La ce Sfânt ați găsit această idee?

      Apreciază

    • Chirilă, Gioacas, Saccsiv, Vasile Ioviță nu ne unesc cu nimic . In privința reclamelor, noi nu le putem controla. Nu obligăm pe nimeni sa urmareasca acest site. Dacă matale consideri că noi suntem rătăciți, veniți cu argumente din Sfinții Părinți. Personal, i-ați atras atenția lui Chirilă că încalcă grav canoanele? Cum puteți urma un om care singur se autoproclamă lider?

      Apreciază

    • Atunci, după logica dumneavoastră, nici Sfântul Ioan Iacob nu trebuia să vorbească despre pericolul care vine de la frații cei mincinoși? Trebuia oare să vadă „ceva bun la ei” și să îi considere frați adevărați?

      Apreciază

  3. cata zice:

    Drumul spre iad e pavat cu intenţii bune. Dacă am scris aici, nu înseamnă că ţin partea unuia sau altuia. După cum am spus deja, dezbinarea asta ne compromite pe TOŢI. Rămân la părerea că pericolul cel mare vine dinspre ecumenişti, iar noi, în loc să facem front comun, ne războim între noi. Ştiţi cum se cheamă asta în arta războiului, da? Şi nu e o acuză doar la adresa voastră, ci la adresa tuturor „grupărilor”. Ar trebui să faceţi un efort, să treceți peste orgolii personale şi să încercaţi să peticiţi ce se mai poate petici plecând de la ceea ce ne uneşte, nu de la ceea ce ne dezbină. Asta nu înseamnă că nu aveți dreptate în multe puncte pe care le susțineți şi voi, şi ceilalţi, dar fiecare dintre voi are şi exagerări. Şi când exagerările se transformă în disensiuni şi rupturi, avem o problemă. Cu toţii.

    Apreciază

    • Deci nu sunteți de acord cu ce face Chirilă? Spuneți direct, nu ocoliți răspunsul. Nu avem nimic personal cu nimeni. Prezentati exagerările in lumina Sfinților.

      Apreciază

    • Că sa fim bine înțeleși: Sfinții Părinți nicăieri nu ne învață că ar exista părtași la erezie, ci exista ortodocși și eretici. Noi urmam Sfintilor si nu lui Chirila sau altor rataciti. Sfintii Parintii nu ne invata nicaieri ca ,cu cei care au ” cuget ortodox” trebuie sa ramanem in comuniune si sa ii asteptam sa se intoarca de nu stiu unde. Daca gasiti asa ceva aratati-ne si ne cerem iertare. Sfantul Teodor Studitul explica clar ca , cuget ortdox au doar cei care intrerup comuniunea cu ereticii. Iarasi noi urmam Sfintilor Parinti si nu lui Chirila in cazul de fata sau altcuiva care sustine aceste inventii. Sfintii Parinti ne mai invata ca un teolog trebuie sa aiba traire ca a unui preot , sa fie smerit, sa aiba dragoste, sa aiba un duhovnic cu frica de Dumnezeu si sa asculte de el, iar daca i se cere sa se retraga sa o faca imediat si nu sa se impotriveasca. Unde este smerenia la acest Chirila? Sau pe dvs nu va intereseaza smerenia? Acest Chirila sustine ca pseudoepiscopii Longhin, Serafim de Pireu, Onufrie, sunt ortodocși si trebuie sa ii urmam, iar cei care critica pe acesti pseudo ierarhi sunt schismatici. Daca matale consideri ca acesti pseudo ierarhi sunt ortodocși dupa ce ii pomenesc și slujesc cu Chiril si cu Bartolomeu, atunci urmeaza-i matale. Noi nu ii urmam. Iarasi ca sa fim bine intelesi: nu ne intereseaza pacatele personale, ale lui Chirila sau ale altcuiva. Noi vorbim strict de credinta acestor oameni, care din pacate sunt lideri si smintesc o multime de crestini prin faptele lor, vorbe si atitudine. Ne explicati cum am putea sa fim de acord cu acesti indivizi care nu au nici o legatura cu Sfintii? In ultimele 2 saptamani siteul Neortodox info impreuna cu marii initiati de acolo au scris atacuri la adresa pr Vasile Savin si la adresa tuturor celor care nu sunt de acord cu acesti inselati. Dupa atatea neadevaruri spuse , noi am prezentat dovezi ca aceastia sunt rataciti si atat. Nu sunteti obligat sa ne credeti. Faceti ce va spune constiinta. Daca il cunoasteti pe Chirila purtati discutie personala cu acesta si convingeti-l ca greseste in tot ce face. Fostul lui duhovnic nu a reusit , deci va dati seama cu cine aveti de-a face. Neascultarea de duhovnic cand te invata de bine nu e chiar in regula.

      Apreciază

    • Ovidiu Coanda zice:

      Am înțeles din articolele și comentariile de aici și de la prietenii Sf. Efrem ca din punct de vedere al credinței oamenii sunt fie ortodocși, fie eretici. Am mai înțeles ca între eretici sunt unii numiți de voi eretici necondamnati pe care ii așteptați sa se întoarcă din erezie. Ce nu înțeleg este diferența dintre acești eretici necondamnati și cei pe care MSC și ceilalți ii numesc părtași la erezie.

      Apreciază

  4. cata zice:

    Fraţilor, eu am o întrebare. Pe voi vă interesează realitatea asta ?
    http://ortodoxinfo.ro/2018/08/06/balciul-primarului-mmb-restrictioneaza-accesul-credinciosilor-la-hram-in-oraseni/
    Dacă mâine pică o biserică, vin „tătarii” şi mai pică o biserică, apoi mai pică poate una, vouă nu vă pasă, nu ? Esenţial e că aţi lămurit problema stringentă a părtășiei la erezie, problema ortodoxiei episcopilor de aiurea şi problema „Chirilă”. Pentru voi nu contează că poate mâine nu vom mai avea unde să ne rugăm, așa e ?
    OK, m-am lămurit. Rămâneți în paza Domnului.

    Apreciază

    • Realitatea asta ne interesează:
      Cuvânt de la Sf Ioan Iacob prăznuit Duminică:
      „Ispita neamului celui de pe urmă a şi sosit, mai grozav acum, cu apropierea venirii lui Antihrist încât ameninţă să-i piardă pe cei aleşi.

      Şi nu-i atât de periculoasă ispita care vine de la vrăjmaşii lui Dumnezeu, de la atei, de la cei cu grija numai la cele pământeşti sau de la cei destrăbălaţi cari nu pot uşor să vatăme pe creştini. Pericolul vine de la fraţii cei mincinoşi, cari sunt duşmani ascunşi cu atât mai periculoşi, cu cât cred că ei sunt fraţi curaţi. Predică şi ei Ortodoxia, dar oarecum schimbată şi prefăcută după placul lumii acesteia şi a stăpânitorului acestei lumi.

      Predica lor e ca o hrană prielnică care a început să se strice şi în loc să hrănească otrăveşte pe cei cari o mănâncă. Ei aduc tulburare în rândul creştinilor. Aceştia sunt ispita cea mare a neamului celui de pe urmă. Despre ei a profeţit Domnul că vor fi în veacul cel de apoi. „Mulţi vor veni întru numele Meu şi pe mulţi vor înşela.” (Matei cap. 5)

      Vorbesc şi fraţii mincinoşi de sfânta şi prea dulce ortodoxie, de dragoste, de curăţie, pentru fapta bună, de smerenie şi de virtute, şi ajută obştile creştineşti. Cât de greu pentru ortodocşii cei curaţi şi simpli să înţeleagă pe cine au înaintea lor. Cât e de uşor să fie atraşi de ideile lor cele „filosofice” şi să îi creadă. Dacă răscoleşte cineva adânc în sufletele acestor oameni, va găsi nu dragostea cea fierbinte pentru Dumnezeu, ci închinarea unui idol care se numeşte „om” (…)”

      Apreciază

      • Elena zice:

        Multumesc teologului MS CHIRILA ca m a adus la Adevar, pe care dlui il rastalmaceste acum.Sì ma mir ca eu am inteles,de parca mi s a luat un val de pe ochi,eu care nu stiam cine sunt Sfintii Parinti din rugaciuni, si dlui m a parasit,dar eu ma rog ptr el.Multumesc lui Dumnezeu ca mai avem preoti si monahi rugatori ,din samanta duhovniceasca a parintelui Justin! Amin!

        Apreciază

  5. marcu zice:

    Mai oameni buni ….cu adevarat acest Chirila e mincinos si pe multi a pacalit . Mirean fiind , i-ar sta bine sa fie cuminte si smerit . Asculta omul asta de cineva , de vreun preot ? Pentru ce atata ingamfare ? Ce scoli are , ce pregatire are de-i asa de tantos ? Mai oameni buni , sa-si dea demisia
    Daniel si sa-l punem pe asta ca tare-i mai distept ? Saracu de el , daca nu-si vede lungul nasului ?!

    Apreciază

  6. emanuel zice:

    Mare Marturisitor al vremurilor noastre ..luati aminte aceia care l-ati facut eretic pe acest mare stal al Bisericii ortodoxe care se opune la cel mai inalt nivel erezilor si schismelor.intorceti-va la preotii marturisitori care tin lupta cu dreapta socoteala si nu cad in extreme judecand un popor intreg facandu-l eretic.

    https://ortodoxinfo.ro/2018/12/17/arhiepiscopul-longhin-catre-patriarhul-bartolomeu-provoci-atata-durere-in-inimile-noastre/

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s