Noua doctrină a compromisului pretinde că vrăjmașii lui Dumnezeu au „trăire ortodoxă”

Răspuns ortodox: Cum să fii acoperit de canoane și să ai voie să te rogi împreună cu ereticii?

 

„Ascultati raspuns de dosadire voi care va imprieteniti si mincati cu ereticii, ca sinteti vrajmasi ai lui Hristos, ca nici cel ce se imprieteneste cu vrajmasii imparatului nu poate sa-i fie lui prieten, ca inca nici a trai nu e vrednic, ci impreuna cu vrajmasii il vor pierde.” – Sfântul Ioan Gură de Aur

 

MSC: „mitropolitul Onufrie are o gândire și trăire ortodoxe”

Iată cât de „ortodoxe” sunt trăirile mitropolitului eretic Onufrie, după spusele compromițătorului care sâsâie într-una: „Mai stați puțin în comuniune cu ecumeniștii, așa, mai pe sub mână, nu-i nimic, există indulgențe, canoane născocite, iconomii pentru călcarea de lege și toate binefacerile facultativului – întrerupeți pomenirea pe jumătate, dacă vreți, dar rămâneți în comuniune cu cei care acceptă și practică ecumenismul – nu e nicio problemă – v-am pregătit LITERA LEGII CA NIȘTE MORMINTE VĂRUITE, PLINE DE STRICĂCIUNEA ECUMENISMULUI ÎNĂUNTRU!

Iată deci exemple de – „TRĂIRE ORTODOXĂ” cu musulmanii, rabinii si papistasii!

Evenimentul ecumenist “Rugăciune pentru Ucraina”care deja a devenit o tradiţie, a avut loc în catedrala Sofia din Kiev. Printre participanţi au fost şeful securităţii naţionale Alexandr Turcinov, speakerul Radei Supreme Andrei Parubii, prim-ministrul Vladimir Groisman, primarul Kievului Vitalii Klichko.

La această adunare de papistasi, greco-papistasi, protestanţi, musulmani şi iudei, a luat parte şi reprezentanţii Bisericii Ortodoxe Ucrainene (Patriarhia Moscovei) în frunte cu mitropolitul Onufrie.

Dragi compromițători, Sfântul Teodor Studitul SPUNE CLAR în epistola către egumenul Teofil:

„Dar când necredinţa eretică a ieşit limpede pe fa­ţă şi a fost dată la arătare prin sinod, trebuie de acum să-ţi arăţi pe faţă evlavia ta, împreună cu toţi ortodocşiiprin faptul de a nu te împărtăşi cu cei rău credincioşi, nici să pomeneşti pe vreunul din cei aflaţi în sinodul cel a­dulter sau care

cugetă la fel cu el [cu sinodul adulter].

Ce reiese de aici:

  1. Trebuie întreruptă atât pomenirea cât și slujirea (împărtășirea) –
  2. atât cu ereticii, cât și cu cei care cugetă la fel cu ereticii.

Cum cugetă Mitr Onufrie? Ortodox cumva?

Cu cine slujește mitr. Seraphim de Pireu? Cu vreun ortodox cumva?

iacătă îi văzurăți și iscălitura pe documentele din Creta!

Mitropolitul Serafim de Pireu, avand ”cuget ortodox” slujeste cu mai multi ierarhi in frunte cu arhiepiscopul Ieronim al Atenei

Să observăm că Sfântul Teodor vorbește despre pomenirea mitropolitului eretic NU despre rugăciunea împreună cu acesta.

Căci nu e nimic, de vreme ce îl pomenește pe episcopul ortodox, chiar dacă acela, de frică, îl pomenește pe mitropolitul său eretic

Din nou Mihai Chirilă manipulează cititorii. Ne poate arăta așa zisul teolog unde spune Sfântul Teodor (sau alt Sfânt) că avem voie să ne rugăm împreună cu ereticii?

Încă un lucru care o sa ii faca praf pe cei care sustin nevinovatia lui Serafim de Pireu, IPS Onufrie si PS Longhin.

Ei spun că nu e nimic că pomenesc ecumeniști si vin cu iconomia Sfântului Teodor Studitul, desi aceasta iconomie nu e obligatorie, mai ales cand vedem ca nu vor deloc sa se schimbe, cei carora li s-a aplicat pogoramantul.

Apoi pe langa faptul ca ii ingaduie sa pomeneasca eretici, vin si soptesc ca nu e nicio problema daca slujesc cu adeptii si semnatarii ecumenismului.

Dar Sfântul Teodor Studitul, ne arata ca inca inainte de a avea loc sinodul eretic, e de preferat sa ne ferim sa slujim cu cei ce au cugete eretice si fac intalniri ecumeniste cu pagani si eterodocși!

„Şi da­că ar zice cuvioşia ta cum de nu am spus aceasta mai îna­in­te de robie, ba că şi noi i‑am pomenit pe cei din Bi­zanţ, ace­ea să ştie că [atunci] nu fusese sinod, nici era pro­nun­ţa­tă anatema şi dogma cea rea[13]. Şi mai înainte de acestea nu era sigur dacă trebuia să ne depărtăm cu totul de cei fărădelege sau numai să fugim de împărtăşi­rea pe faţă cu ei, dar să‑i pomenim [totuşi], printr‑o ico­no­mie cu­ve­ni­tă, până la o vreme.”

Iar Longhin nu doar il pomeneste, ci mai si slujeste nestingherit cu Onufrie și cu alți vlădici de acest fel.

Acest lucru il face si IPS Serafim, chiar dupa Pseudo-Sinod!

Așadar, pentru cine nu s-a dumirit, CARE SFÂNT PĂRINTE A SLUJIT CU CEI CARE AU FOST LA SINODUL ERETIC, CONSIDERÂNDU-SE PERFECT ORTODOX? NU EXISTĂ AȘA CEVA. Sfinții Părinți oare nu la-r fi mustrat pe Onufrie, nu l-ar fi caterisit? Ar fi slujit Sfinții Părinți cu un episcop care a semnat la sinodul tâlhăresc, cum face Serafim de Pireu? Să ne dea niște exemple! Se vede din avion cine sunt acești „moderați”, care târăsc pliroma la un loc cu cei care slujesc cu musulmanii și papistașii sau semnează la sinodul tâlhăresc din Creta! Prin slujirea cu un semnatar SERAFIM DE PIREU arată că ACCEPTĂ SINODUL DIN CRETA!

 

IAR ONUFRIE SE ROAGĂ DIRECT CU PĂGÂNII ȘI CU ERETICII CONDAMNAȚI!

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Ecumenism. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s