Refuzati plata salariilor prin card si orice utilizare al cardului deoarece este o etapa dinaintea lepadarii finale

Plata obligatorie a salariilor bugetarilor prin card este neconstitutionala. Solicitati plata in numerar la casieriile institutiilor!

Nota redactiei: Tinem sa precizam ca si CNP ul este o problema si este gresit a se cere al folosi in diferite cereri dupa cum este prezentat in modelul de mai jos. De la CNP au inceput toate relele actuale in privinta actelor. Chiar daca marea majoritate detineti CNP, corect ar fi sa incercati sa renuntati la el si chiar daca nu puteti renunta, macar nu recomandati a fi folosit. Un rau obisnuit sa il fac eu nu trebuie sa fie un  exemplu pentru ceilalti.

Descarcari:
Model cerere plata salariu cash

Obligarea personalului din institutiile publice de a primi drepturile salariale prin intermediul cardului conditioneaza folosinta acestor „bunuri” de existenta bancomatelor si automat de vointa unor persoane juridice private (banci), care percep pentru eliberarea banilor anumite comisioane. in aceste conditii, se ajunge la micsorarea drepturilor salariale ale persoanelor din institutiile publice, fara a se tine cont de consimtamantul acestora. Mai mult, titularii cardurilor nu pot folosi si dispune de drepturile lor salariale in orice situatie, fiind tinuti de limitarea zilnica a retragerilor sumelor de bani al caror plafon este stabilit de banca. Or, nici chiar legiuitorul nu poate limita un drept, decat doar pentru un interes de utilitate publica, si nicidecum pentru un interes privat.

Plata drepturilor salariale prin intermediul cardurilor, incalca doua dintre prerogativele dreptului de proprietate, anume posesia si, respectiv, folosinta.

Pentru salariile platite prin carduri, institutiile de creditare prin intermediul carora se efectueaza aceste plati nu platesc dobanzi, ceea ce duce la o imbogatire fara just temei a acestora. Orice persoana fizica sau juridica are dreptul la respectarea bunurilor sale. Nimeni nu poate fi lipsit de proprietatea sa decat pentru cauza de utilitate publica si in conditiile prevazute de lege si de prevederile generale ale dreptului international”.

Chiar daca drepturile salariale nu sunt drepturi reale, cum este dreptul de proprietate, ci drepturi de creanta, in privinta apararii lor, in jurisprudenta Curtii Europene a Drepturilor Omului acestea sunt asimilate cu bunuri, statuandu-se ca notiunile de „bun” si „proprietate” au un sens care „nu este limitat la dreptul de proprietate asupra bunurilor corporale, ci cuprinde si alte drepturi si interese patrimoniale” (cauza Beyler impotriva Italiei, 2000). Extras din Decizia CCR nr. 859/2009: Plata obligatorie a salariilor bugetarilor prin card este neconstitutionala – text integral

https://www.avocatnet.ro/articol_16247/Decizia-CCR-nr-859-2009-Plata-obligatorie-a-salariilor-bugetarilor-prin-card-este-neconstitutionala-text-integral.html

Ca urmare, oricine doreste plata drepturilor salariale cash (in numerar) si este angajat intr-o institutie publica poate utiliza formularul de cerere de mai jos( sau o poate descarca din documentul atasat) pe care vi-l punem la dispozitie.

Pe acelasi criteriu puteti solicita plata indemnizatiei de hrana in numerar.

Sursa:  asociatialibertatearomanilor.ro/plata-obligatorie-a-salariilor-bugetarilor-prin-card-este-neconstitutionala-solicitati-plata-in-numerar-la-casieriile-institutiilor/

Acest articol a fost publicat în Acte Biometrice, Evenimente cotidiene importante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Refuzati plata salariilor prin card si orice utilizare al cardului deoarece este o etapa dinaintea lepadarii finale

  1. Radu Dacia zice:

    Parintele Iustin Parvu zicea ca primirea actelor cu cip inseamna cadere din Harul Duhului Sfant. https://youtu.be/QiRW36y_E_4?t=2 toti euro-popii din BOR cum credeti ca primesc lefurile, pe carduri.

    Apreciază

    • Sa ne fie cu iertare, intr-adevar, lepadarea este o realitate, dar pr Iustin Parvu nu este de luat ca exemplu, deoarece pr Iustin nu a facut nimic in privinta acelor europopi.

      Apreciază

      • danielvla zice:

        Gresit! Daca nu era parintele Iustin, nu exista o lupta, nici macar la nivelul care e, in Romania, impotriva actelor electronice. Acei preoti, nu l-au ascultat pe parintele Iustin.

        Apreciază

      • Cosmin MM zice:

        Sa iti retragi comentariul urat la adresa Parintelui Iustin, mai! Si sa ii ceri si iertare!

        Apreciază

      • Nu va grabiti sa-l faceti sfant pe parintele Iustin, nu aveti voie sa faceti pe nimeni sfant, numai Dumnezeu face sfinti. Nu este un comentariu urat, ci un apel la cercetare. Il iubim si il respectam pe parintele Iustin, dar pana la afirmarea sfinteniei cuiva trebuie multa luare aminte si cercetare amanuntita a vietii. Exista si aspecte in care parintele Iustin nu poate fi considerat un reper. A face pe cineva sfant inainte de a fi proslavit de Dumnezeu este hula impotriva Duhului Sfant. Conditiile sfinteniei sunt dreapta credinta si dreapta vietuire. Inainte cercetarea sfinteniei cuiva dura zeci de ani, acum lumea alearga dupa minuni, cand suntem cu totii pacatosi si inselati. Daca nu retragem, ce o sa patim?

        Apreciază

      • M. C. zice:

        Mai luptatorule din tastatura, unde il situeaza Dumnezeu , El stie, dar nu ai dreptul sa ne inveti daca Iustin Parvu e de luat ca reper sau nu. Macar atata timp cat esti un anonim pe net.

        Apreciază

      • pai daca Dumnezeu stie unde este situat pr Iustin, de ce continui sa il faci SFANT? daca singur recunosti ca nu stii sigur ca ar fi sfant, cum poti in acelasi timp sa sustii ca poate fi luat ca reper cineva care nu e sfant? dar de voi astia care ati ajuns sa il sustineti pe pr. Claudiu Buza care zice ca ratacitul Dorobantu e sfant, sau pe Macarie Banu care umbla cu impartasania dupa el, si mai nou si pe MSC care este noul vostru duhovnic ce predica prin biserici, ce sa mai zicem?

        Apreciază

      • Cosmin MM zice:

        Nu stiu de ce il asezi pe parintele Iustin alaturi de vrajitori de secol 20 , ca Boca si Dorobantu. Esti dator sa argumentezi. Ce a gresit atat de grav? Ca nu a aplicat Can. 15? Ca a lasat sa predice mireni? Dar duhovnicul tau sau tu de ce nu ati intrerupt pomenirea dupa ce ati aflat de unirea cu monofizitii? Sau nu apartineai de BOR? Cat priveste MSC, Pr Claudiu si ceilalti, nu ii mai consider ortodocsi, ci pseudo-antiecumenisti, care nu lupta canonic, slujesc si se roaga cu ecumenistii, dezbina dupa un cuget lumesc. PS. Nu sunt stilist/ neostilist. Deci consider ca e bine sa iti retragi cuvintele nelalocul lor despre Parintele Iustin, pana nu demonstrezi contrariul . Si daca ai o opinie personala neargumentata suficient. mai bine nu o face publica. In alta ordine de idei, apreciez articolele blogului acesta. E bun.

        Apreciază

      • In niciun caz nu il situam pe parintele Iustin alaturi de Boca si de Dorobantu. Doar suntem ingrijorati de acest fenomen care a luat amploare, afirmarea sfinteniei cuiva fara sa existe o cerecetare temeinica. Multi i-au facut icoana cu aureola cat inca mai traia. Acest lucru nu este canonic, si chiar poate face rau persoanei respective, prilej de slava desarta. Apoi noi niciodata nu am spus cuvinte urate la adresa parintelui Justin, zicem doar ca in primul rand trebuie sa ne incredem in Dumnezeu, nu intr-un om, care poate fi si sfant, desi nu stim si exista si indoieli (da, exista si indoieli, si intelegem si atitudinea voastra, pentru ca nu cunoasteti in amanuntime cum stau lucrurile). Stiti cazul acela din Pateric cu monahul care a crescut un copil care in toate zilele vietii lui il lauda pe Dumnezeu? Copilul a murit, iar monahului i s-a aratat ca acel copil este in iad, deoarece avea multa mandrie. E periculos sa ne substituim noi lui Dumnezeu si sa vrem cu orice pret ca cineva sa fie sfant. Noi ii respectam pe cei care au suferit in inchisorile comuniste, departe de noi de a nu le considera osteneala, dar acesta este un fenomen recent, in care oamenii se grabesc sa puna aureole in stanga si in dreapta, FARA SA SE INDEPLINEASCA PASII CANONICI AI CERCETARII SFINTENIEI, CONFORM PREDANIEI. Intai sa nu existe niciun dubiu, sa asteptam ca Dumnezeu sa proslaveasca pe acel parinte. Daca ramaneau cunoscuti doar ca niste parinti care au trecut la Domnul, altfel statea situatia… De exemplu nu aceeasi atitudine exaltata in a declara sfintenia si a se sparge capetele, exista in cazul parintelui Adrian Fageteanu care tinea foarte mult si riguros la canoane si epitimii si chiar le aplica. Un om cu viata sfanta intotdeauna mustra pacatul, si fuge de slava desarta, nu cauta sa maguleasca oamenii pentru a fi slavit de ei, ci ii indeamna la pocainta. Iar roadele se vad. Parintele Iustin a avurt o mare responsabilitate ca staret, in primul rand trebuia sa se ingrijeasca de obstea lui. Sa aiba grija de viata manastireasca, de randuielile calugaresti, si de MANTUIREA FIECARUI SUFLET DIN ACEA MANASTIRE! Ca staret, pentru aceasta il va cerceta Dumnezeu. Daca a avut grija de monahii sai, abia apoi de puhoiul de mireni, desi e important si acest aspect. Cititi de exemplu Scara Sfantului Ioan Scararul si vedeti cum aveau grija staretii de viata calugareasca. Staretii vor da socoteala pentru mantuirea fiecarui suflet din obstea lor. Noi il iubim foarte mult pe parintele Iustin, si Dumnezeu ne va arata daca este mantuit, daca este sfant cum impun imperativ unii si altii, sau nu. Sa asteptam. Sa nu ne grabim sa ii facem icoane, sa ii inchinam IMNE si ACATISTE, inainte de vreme! Aceasta e problema. Putem sa hulim pe Duhul Sfant daca FACEM ACEST LUCRU. Un sfant intotdeauna aduce pace, nu e bine ce se intampla, noi chiar nu am spus cuvinte urate la adresa parintelui Iustin, facem apel doar la respectarea canoanelor si etapelor in ce priveste canonizarea cuiva, asa cum ne invata Biserica.
        Haideti sa avem rabdare.

        In ce priveste faptul de a lua pe cineva ca reper, ca reper pot fi luati in primul rand Sfintii Parinti. Ei ne-au invatat sfintele canoane. Exista de exemplu sfinti recenti, care nu pot fi un reper in toate, deoarece e omeneste a gresi, iar vremurile fiind de apostazie si tavalug ecumenist, si ei au gresit in scrieri, si cu totii am gresit. Cum ar fi de exemplu parintele Gheorghe Calciu, despre care stim ca s-a mantuit, e posibil sa fie si sfant, nu stim, dar asta pentru suferintele si simplitatea vietii, nu si pentru greselile canonice strecurate prin scrierile sale, cu privire de exemplu, la catolici, si in special la greco-catolici…

        Repere neindoielnice in aceste vremuri sunt Sfantul Iustin Popovici, Sfantul Nicolae Velimirovici, Sfantul Ioan Iacob, Sfantul Ioan Maximovici si altii asemenea lor, care au cunoscut foarte bine Dogmatica si pot fi urmati indeaprope in ce priveste aplicarea canoanelor si marturisirea credintei.

        Ne iertati pentru neputintele noastre si multumim pentru aprecieri. Ne bucuram ca sunteti de partea Adevarului de Credinta, ca nu ati cazut in compromisul comuniunii cu ecumenistii promovat de pr Vulcanescu, Msc, pr. Claudiu Buza…

        Apreciază

  2. dacii liberi zice:

    acceptarea cipului este lepadare restul sunt doar obisnuirea multimi cu idea de cip. ce zice Hristos dati ce este a cezarului cezarului si ce este a lui Dumnezeu lui Dumnezeu. deci pana la cip faca carduri peste carduri . cand vor veni cu cipul atunci stop caci sufletul este a lui Dumnezeu si ce este a lui Dumnezeu trebuie dat lui Dumnezeu. este adevarat ca trebuie luptat si impotriva cardurilor ca sa mai intarzaie aparitia cipurilor care deja au aparut .

    Apreciază

Lasă un comentariu