Priviti ce fel de marturisitor este episcopul Damianos

”În Egipt, Mănăstirea Sinai, sub patronajul președintelui egiptean Abdel Fattah al-Sisi, a avut loc un eveniment de două zile, numit “Sinai: Capitala religiilor”.

Grecia a fost reprezentată de ambasadorul grec la Cairo, dl Michael Christos Diametis, care și-a exprimat satisfacția față de dorința autorităților egiptene de a consolida în continuare relațiile dintre cele două popoare și state, în timp ce la evenimente au participat și ambasadorii Vaticanului, Belarus, Ungaria și alte țări.

Evenimentele au început în Sharm El Sheikh în prima zi a zilei de 29 septembrie și au continuat în orașul istoric Sinai, unde mănăstirea ortodoxă greacă Sf. Ecaterina a întîmpinat pe toți oficiali care mai apoi au ţinut o rugăciune comună cu reprezentanții altor religii, eveniment care a fost difuzat chiar și de televiziunea egipteană.

Apoi oficialii s-au dus la Moscheea orașului, unde au purtat din nou o rugăciune comună, la fel difuzată de televiziunea egipteană.

Evenimentele au fost completate cu discursuri care îndemnau ca pacea să prevaleze în întreaga lume.

Arhiepiscopul Damianos a mulțumit tuturor participanţilor acestui eveniment și mai ales pentru sprijinul guvernului egiptean.” Sursa: https://ganduridinortodoxie.wordpress.com/2017/10/06/manastirea-sinai-in-impreuna-rugaciune-cu-ereticii-si-paganii/

Nota redactiei: Episcopul Damianos trebuia sa se dezica public de  acele rugaciuni cu ereticii facute acum cateva luni in Egipt, chiar daca unii sustin ca acest episcop a fost dus in eroare atunci. Normal un episcop a lui Hristos niciodata nu va fi dus in eroare de masonerie , de eretici etc. Dar chiar daca a fost dus in eroare avea obligatia ca imediat  sa iasa public sau macar la ultima inregistrare sa zica cu gura lui si nu intrebat de pr Matei Vulcanescu, ca ii pare rau ca s-a rugat cu eretici si ca se dezice si de pseudosinodul din Creta si de toti episcopii, preotii , mirenii care sunt in comuniune cu ereticii. Dovada cea mai clara in cazul unei marturisiri autentice este faptul ca cine marturiseste ortodox, imediat este prigonit.

 

http://www.katanixis.gr

Acest articol a fost publicat în Ecumenism. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Priviti ce fel de marturisitor este episcopul Damianos

  1. Cristian Bucuroiu zice:

    Idiotilor, nu s-au rugat impreuna si a fost o capcana a președintelui Sisi, care vroia sa dea manastirea Sf Ecaterina copților. Poate nu stiati ca in interiorul manastirii este si o geamie, unde a slujit un timp un imam, tocmai pentru a rezista acea manastire in mijlocul musulmanilor.
    Apoi, voi nu tineti cont de ultima sa marturisire, pe care și Dumnezeu o ia în considerare mai mult.
    Dupa voi, talharul de pe Cruce, nu trebuia să se mantuiasca.
    Baaaa, treziti-va din habotnicia asta pierzatoare de suflete!

    Apreciază

    • Pentru ce a facut, episcopul Damianos trebuia sa faca pocainta publica. In materie de credinta nu exista compromisuri.

      https://archive.org/stream/parinti_duhovnicesti_scrieri/parinti_duhovnicesti_scrieri_djvu.txt

      Acelaşi (Prodromul Eznepidis) povestea iarasi ca, alta data au venit iarasi mulţi turci sa intre in Farasa. Bărbaţii lipseau din sat, unii fiind la ogoarele lor indepartate, alţii erau in călătorie. Atunci a fost nevoit sa adune copii cei mici, numai ca sa arate ca sunt mulţi,
      după care i-a alungat pe copii poruncindu-le sa se ascundă. Cativa bătrâni care mai erau s-au imprastiat si ei, rămânând el singur, hotărât mai bine sa moara decât sa ii vadă pe turci in sat.

      https://archive.org/stream/parinti_duhovnicesti_scrieri/parinti_duhovnicesti_scrieri_djvu.txt

      Nu a fost prima data când o astfel de reunire a fost incercata. Negocieri pentru restabilirea comuniunii ecleziastice intre Roma si Constantinopole au avut loc de aproximativ 30 de ori de la Marea Schisma din 1054. Cea mai importanta dintre aceste incercari anterioare a avut loc la Conciliul de la Lyon in 1274. A fost motivata, la fel, in buna măsura, de către dorinţa imparatului Mihail VIII pentru ajutor militar din partea papalităţii. Despre acel conciliu, episcopul Kallistos (Ware) scrie: Dar unirea s-a dovedit nu mai mult decât o intelegere pe hârtie, din moment ce a fost respinsa cu tărie de majoritatea covârşitoare a clerului si laicilor din Biserica Bizantina, cat si de bulgari si de alte tari ortodoxe. Reacţia generala la conciliul de la Lyon a fost rezumata in cuvintele atribuite sorei imparatului: ‘Mai bine sa piară imperiul fratelui meu, decât puritatea credinţei Ortodoxe’.

      Apreciază

  2. Pingback: Parintii aghioriti si parintii semnatari de la sinaxa de la Roman nu sunt sustinatori ai ideilor de tip schismatic, nici ai ereziei prezbiteriane, dupa cum in mod fals afirma unii teologi adepti ai compromisului – ortodoxiadreaptacredinta

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s